اردوغان به دنبال تماس تلفنی با ترامپ

کد خبر: 625347

مطالعه و بررسی حوادث بین‌المللی ده سال اخیر حاکی از این است که اغلب قربانیان و جان باختگان اقدامات تروریستی از مسلمانان بوده‌اند و عناوینی مانند مقابله با تروریسم، به وسیله‌ای جهت رویارویی با مسلمانان صلح‌طلب تبدیل شده است.

سرویس بین‌الملل فردا: پایگاه خبری «النشره» به نقل از سخنگوی وزارت خارجه ترکیه تصریح کرد: مسلمانان بزرگترین قربانیان گروه‌های تروریستی موسوم به دین اسلام هستند.
«ابراهیم کالین»، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه تصریح کرد: "در حال حاضر تروریسم به آلتی جهت مورد حمله قراردادن اسلام و جامعه اسلامی مبدل شده است"، وی در ادامه خاطر نشان کرد: "مهم‌تر اینکه، امروزه مسلمانان طی حملات تروریستی دوبار قربانی می‌شوند و دوبار مورد هجوم واقع می‌‍شوند وقتی که گروه‌های تروریستی مانند «داعش» و «القاعده» که موسوم به دین اسلام هستند، این اقدامات تروریستی را انجام می‌دهند".
سخنگوی دولت ترکیه از مکالمه تلفنی «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری این کشور، در روزهای آتی با دولت جدید آمریکا خبر داد و گفت: "دولت جدید آمریکا بر سرکار آمده است، و طی روزهای آینده اردوغان، تماس تلفنی با واشنگتن برقرار خواهد کرد و در زمینه‌های مختلف با این دولت جدید به بحث و گفتگو خواهد پرداخت".
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها