نیروهای سوری و مقاومت به یک کیلومتری الباب رسیدند

کد خبر: 628710

نیروهای ارتش سوریه به کمک نیروهای متحد خود به دروازه‌های جنوبی شهر الباب رسیده و تنها یک کیلومتر با این شهر فاصله دارند.

خبرگزاری فارس: آخرین خبرها از تحولات میدانی در شمال شرق استان حلب حاکیست، نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه تلاش‌ها برای رسیدن به شهر راهبردی الباب پیشروی به سوی شهرک «تادف» را در دستور کار قرار دادند.
نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک «ابوطلطل»، از شب گذشته تاکنون توانسته‌اند مزارع شمال، شمال غرب و شمال شرق شهرک تادف را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند و به دروازه جنوبی این شهرک برسند.
ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت همچنین با عقب راندن عناصر تروریستی داعش توانستند به منطقه مفرق تادف در جنوب این شهرک برسند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حال حاضر نیروهای سوری و مقاومت با دروازه‌های جنوبی شهر الباب یک کیلومتر فاصله دارند. از ساعتی قبل نیز یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه و جبهه مقاومت مواضع تروریست های داعش را در شهرک تادف به شدت هدف قرار می دهند. یک منبع میدانی در گفت وگو با گروه بین الملل خبرگزاری فارس اعلام کرد: عملیات نیروهای زمینی جبهه مقاومت و ارتش سوریه برای پاکسازی شهرک تادف در آستانه شروع شدن است. جنگنده های روسی نیز به شدت مواضع تروریست‌ها را در شهرک تادف هدف قرار می دهند. به گزارش بین الملل فارس، هدف نخست اتاق عملیات جبهه مقاومت در ابتدا فلج کردن تحرکات عناصر تروریستی با حملات هوایی و توپخانه ای است و حملات زمینی در گام دوم صورت می گیرد. عصر امروز نیز نیروهای سوری موفق شدند مسیر ارتباطی بین شهر الباب با استان الرقه را پاکسازی و امن کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها