انهدام ۲ تونل در سیناء در عملیات ارتش مصر

کد خبر: 649217

وزارت دفاع مصر از انهدام دو تونل در سینا در جریان عملیات نیروهای مسلح این کشور ضد افراد مسلح خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از الیوم السابع، وزارت دفاع مصر از انهدام دو تونل و کشتن ۶ فرد مسلح در جریان عملیات نیروهای مسلح این کشور در سینا خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع مصر آمده است: نیروهای مسلح این کشور طی عملیاتی ضد مخفیگاه های تروریستها در شمال سینا ۶ نفر را کشت و ۲۶ نفر دیگر را بازداشت کرد.
وزارت دفاع مصر از کشف و انهدام دو تونل در منطقه رفح که یکی از شاخه های فرعی این تونل به داخل یکی از منازل می رسید خبر داد.
در بیانیه وزارت دفاع مصر آمده است: در داخل تونل بمب و مقادیر زیادی مواد منفجره و ادوات ساخت بمب و دیگر ادوات کشف و نابود شد.
این در حالی است که سرهنگ تامر الرفاعی سخنگوی نیروهای مسلح مصر از کشته شدن یکی از موسسان گروه بیت المقدس در شمال سینا در جریان حمله هوایی که در روز ۱۸ مارس گذشته رخ داد خبر داد و افزود: بررسی نتایج حمله هوایی ۱۸ مارس مشخص کرد که سالم سلمی الحمادین مشهور به ابو انس الانصاری از قبیله السوارکه یکی از موسسان تشکل بیت المقدس کشته شده است. وی یکی از مهمترین رهبران این تشکل در شمال سینا و مسئول تجهیز و آموزش عوامل تکفیری است که در نتیجه جراحات ناشی از بمباران کشته شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها