اسیدپاشی در پایتخت انگلیس

کد خبر: 656339

سخنگوی آتش نشانی لندن گفت در ساعات اولیه روز دوشنبه نوعی ماده اسیدی شناخته نشده به داخل باشگاه شبانه «مانگل» در شرق این شهر پرتاب شد. هنگام این حمله حدود 600 نفر داخل این باشگاه شبانه حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران: با افزایش اسیدپاشی در پایتخت انگلیس، پلیس و آتش نشانی این کشور اعلام کردند 12 نفر در یک باشگاه شبانه در لندن با استفاده از اسید مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه،‌ سخنگوی آتش نشانی لندن گفت در ساعات اولیه روز دوشنبه نوعی ماده اسیدی شناخته نشده به داخل باشگاه شبانه «مانگل» در شرق این شهر پرتاب شد. هنگام این حمله حدود 600 نفر داخل این باشگاه شبانه حضور داشتند. بنا بر اعلام پلیس، این حمله تروریستی نبوده است و خطری جان آسیب دیدگان را تهدید نمی کند. تاکنون هیچ مظنونی در ارتباط با این حمله بازداشت نشده است. بر اساس گزارش ماه گذشته پلیس، از سال 2010 تا کنون بیش از 1800 مورد اسیدپاشی در لندن رخ داده است. در سال 2015، 261 مورد و در سال 2016 نیز 454 مورد اسیدپاشی گزارش شده است. ابتدای ماه جاری،‌ پدری 40 ساله، مادری 36 ساله و پسر دو ساله آنها به علت شدت جراحات ناشی از اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شدند. مادر و کودک پس از درمان‌های اولیه از بیمارستان مرخص شدند اما پدر خانواده برای تمام عمر از آسیب ناشی از این حمله رنج خواهد برد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها