اسرائیل برای جنگ با حماس آماده می‌شود

کد خبر: 656496

در شرایطی که مسئولان رژیم صهیونیستی در تل‌آویو از احتمال وقوع جنگی دیگر با حماس در آینده نزدیک خبر می‌دهند، برخی محافل صهیونیستی تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی اکنون در تلاش برای خنثی کردن هرگونه اقدام و عملیات نظامی غافلگیر کننده حماس در جنگ آتی است.

روزنامه خراسان: در شرایطی که مسئولان رژیم صهیونیستی در تل‌آویو از احتمال وقوع جنگی دیگر با حماس در آینده نزدیک خبر می‌دهند، برخی محافل صهیونیستی تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی اکنون در تلاش برای خنثی کردن هرگونه اقدام و عملیات نظامی غافلگیر کننده حماس در جنگ آتی است.
"بوحبوط" تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی در پژوهشی آورده است که صنایع نظامی اسرائیل ابزارهای نظارتی هوشمند و پیشرفته‌ای را در اختیار ارتش قرار داده است که قادر به هشدار در مورد هرگونه عملیات نظامی حماس و نفوذ مبارزان این جنبش به اراضی اشغالی از طریق دریا یا خشکی است. بوحبوط اشاره کرد که چالش کنونی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی، تضمین دستیابی به سیستم‌های هشدار پیرامون نفوذ عناصر یگان کماندوی دریایی جنبش حماس به مناطق مهم و حساس این رژیم است. وی به نقل از منابع نظامی صهیونیستی تاکید کرد که ابزارها و سیستم‌های هشدار می‌تواند ارتش را از هرگونه عملیات نفوذ نیروهای نخبه گردان‌های قسام به اراضی اشغالی از طریق خشکی به محض خروج این نیروها از تونل‌های هجومی با خبر سازد.
این منابع اظهار داشتند که هدف از سیستم‌های هشدار جدید، اطلاع رسانی در مورد هرگونه تحرک و اقدام نیروهای نخبه قسام پس از خروج از تونل‌های هجومی و قبل از رسیدن به اهداف مد نظر است، خواه این اهداف مراکز یا پایگاه‌های نظامی باشند و خواه شهرک‌های صهیونیست نشین. در همین راستا، روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از یکی از فرماندهان نیروی دریایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد جنبش حماس چشم امید زیادی به فعالیت های کماندوهای دریایی خود در هرگونه جنگی در آینده با ارتش رژیم صهیونیستی دارد و این جنبش بر این باور است که هرگونه حمله دریایی علیه رژیم صهیونیستی فرصت غافلگیر کردن این رژیم را برای مبارزان این جنبش فراهم می کند.
از سوی دیگر، وزیر مسکن رژیم صهیونیستی روز گذشته نسبت به احتمال آغاز جنگی دیگر با جنبش حماس در نوار غزه در تابستان آینده هشدار داد. رادیو سراسری رژیم صهیونیستی به نقل از یواو گالانت تصریح کرد که تحرکات و اقدامات اسرائیل علیه تونل‌های حماس که از اوایل ژوئیه آینده آغاز خواهد شد، می‌تواند بر احتمال وقوع جنگی دیگر در غزه با جنبش حماس بیفزاید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها