۸ جنگ‌طلب حاضر در نشست منافقین را بهتر بشناسید

کد خبر: 691390

حضور سیاستمداران برجسته آمریکایی، اروپایی و عربستانی در نشست از کار افتاده‌ترین و در عین حال بی‌رحم‌ترین گروه تروریستی معاند نظام جمهوری اسلامی، نشان از عدم تغییر در رویکردهای تخاصمی کشورهای استکباری علیه ایران دارد.

۸ جنگ‌طلب حاضر در نشست منافقین را بهتر بشناسید
سرویس بین‌الملل فردا: نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین باز هم در پاریس برگزار شد و طرح خیالی منافقین با عنوان 1000 ashraf برای سرنگونی جمهوری اسلامی، اسباب خنده مردم ایران و از طرفی هشدار نسبت به دشمنان خارجی ایران اسلامی را به همراه داشت.
هشدار از این بابت که حضور سیاستمداران برجسته آمریکایی، اروپایی و عربستانی در نشست از کار افتاده‌ترین و در عین حال بی‌رحم‌ترین گروه تروریستی معاند نظام جمهوری اسلامی، نشان از عدم تغییر در رویکردهای تخاصمی کشورهای استکباری علیه ایران دارد.
اینجا ببینید: فیلم نشست سالانه تروریست‌ها دور یک میز!

در این بین به ذکر نام و توضیح کوتاه درباره مهم‌ترین سیاستمداران کشورهای حاضر در این جلسه برای شناخت بهتر حامیان اصلی خائنان به کشور خواهیم پرداخت. 1- رودی جولیانی: تقریباً مهم‌ترین سخنران نشست دیروز رودی جولیانی، شهردار اسبق نیویورک بود. وی که از اصلی‌ترین حامیان ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 آمریکا بود، همواره به مشارکت با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و بیان دیدگاه‌های شدیداً ضد حکومت جمهوری اسلامی معروف است. جولیانی که در سال 2001 به خاطر اعلام مواضع سخت و خشن درباره حادثه یازده سپتامبر به عنوان چهره سال از طرف مجله تایم شناخته شده بود، دیروز در نشست گروهک منافقین درباره رویکرد ترامپ پیرامون ایران گفته بود که وی برخلاف دولت‌های گذشته او واقعیت را انکار نمی‌کند و متوجه می‌شود که دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای چه قدر برای جهان خطرناک است. 2- جان بولتون: وی که سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد در زمان ریاست جمهوری جورج بوش و از اعضای موسسه The American Enterprise و همچنین بنیاد یهودی امنیت ملی در آمریکا است، به مانند جولیانی به اتخاد سیاست‌های ضد ایران بسیار شهرت دارد. بولتون از اصلی‌ترین سیاستمدارانی است که برای خروج نام سازمان مجاهدین خلق از لیست گروه‌های تروریستی تلاش بسیاری کرده است.

3- نیوت کینگریچ: سیاستمدار کهنه‌کار جمهوری‌خواه که در سال 1995 به خاطر تلاش‌های سیاسی در جهت پایان 16 سال حکومت حزب دموکرات در کنگره آمریکا، به عنوان چهره سال شناخته شد، از افراد ثابت نشست سالانه گروهک منافقین است. کینگریچ در بین سیاستمداران جمهوری‌خواه از نفوذ بسیار بالایی برخوردار است و حمایت وی از ترامپ در سال 2016 در فروکش کردن مخالفت‌های جمهوری‌خواهان علیه ترامپ بسیار موثر بود. او از مشاورین ترامپ و یکی از مهم‌ترین گزینه‌های تصدی عنوان وزیر امور خارجه آمریکا در دولت ترامپ بود.
بیشتر بخوانید: دستاورد سفر ظریف به اروپا چه بود؟

4- ترکی بن فیصل: این شاهزاده سعودی که قبل از حادثه 11 سپتامبر رئیس اداره استخبارات عربستان سعودی و پس از حادثه 11 سپتامبر سفیر عربستان سعودی در آمریکا بود، در کنار بندر بن سلطان که همکار و هم مسلک وی در استخبارات عربستان و سفارت این کشور در آمریکا بوده است، از مهم‌ترین حامیان و پرورش دهندگان گروه‌های تروریستی در خاورمیانه به شمار می‌روند. ترکی بن فیصل در نشست امسال گروهک منافقین به مانند سخنرانی خود در این نشست در سال گذشته، عبارت‌های تند و توهین آمیزی درباره امام خمینی و ولایت فقیه بیان کرد. گویا دربار آل سعود، به دنبال بهره بردن از هر تروریست مزدوری برای پیشبرد اهداف خود و تخریب جمهوری اسلامی، چه در غالب سلفی و چه در غالب سنی افراطی وهابی (القاعده) و حتی در غالب مارکسیست تروریستی (مجاهدین خلق) می‌گردد. 5- نصر الحریری: این پزشک سوری که از رهبران فعال ضد حکومت بشار اسد در سال‌های اخیر بوده است. وجهه ظاهراً معتدل نصر الحریری آنگونه که در برخی از رسانه‌های معارض عربی معرفی می‌گردد، با حضور در نشست منافقین، که با بهانه مخالفت با نفوذ ایران در سوریه صورت گرفت، بیش از پیش برملا شد. نصر الحریری از مهم‌ترین افراد ائتلاف ملی سوریه است که در سال‌های اخیر و به خصوص با استفاده از پوشش خبری شبکه الجزیره، علیه حکومت بشار اسد و تا حد زیادی به طرفداری از حکومت عربستان مشغول فعالیت است. 6- رابرت جوزف: وی معاون وزارت‌خارجه و نماینده پیشین آمریکا در امور مربوط به عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای بوده است. 7- جو لیبرمن: وی عضو سابق مجلس سنای آمریکا است و در انتخابات سال 2000 به عنوان معاون آل گور، نامزد حزب دموکرات موفق به کسب آرای اکثریت مردم آمریکا شدند ولی در آرای الکترال نتیجه انتخابات را به جرج بوش واگذار کردند. لیبرمن در ظاهر فردی متعلق به حزب دموکرات است، اما همواره در مسائل سیاست خارجی و از جمله نحوه مقابله با ایران نظرات افراطی شبیه جمهوری‌خواهان آمریکایی بیان می‌کند. لیبرمن طی مصاحبه‌ای در حاشیه نشست دیروز گروهک منافقین گفته بود که هرکاری که دولت آمریکا درباره ایران کرده سات، این رژیم را تغییر نداده است و باید بگوییم تنها راه تغییر ایران، تغییر رژیم آن است. 8- لیندا چاوز: وی که ظاهراً از فعالان جنبش‌های طرفدار زن در آمریکا است و سابقاً مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید بود، در جریان نشست منافقین در مقاله‌ای اعلام کرد که اگر آمریکا می‌خواهد جلوی دخالتهای ایران را در سوریه و نقاط دیگر منطقه بگیرد و به برنامه اتمی خاتمه دهد، مؤثرترین راه، به‌ رسمیت شناختن اپوزیسیونِ ایران خواهد بود که هم در داخل و هم در میان تبعیدیان ایرانی در سراسر جهان، در حال شکوفایی است. چاوز هم‌اکنون نیز ریاست رئیس مرکز فرصتهای برابر را بر عهده دارد. اکثر افراد خارجی حاضر در این نشست در داخل فضای سیاسی کشور خود، به بیان دیدگاه‌های افراطی و همچنین وابستگی‌های سیاسی پیچیده شهرت دارند. عمق مشی سیاسی احمقانه آنها را از طریق سرمایه‌گذاری بر روی گروهک تروریستی بخت برگشته‌ای مثل مجاهدین که روزگاری شعارهای ضد امپریالیستی می‌دادند و اکنون تمام و کمال در آغوش کشورهای امپریالیستی تغذیه می‌شوند و برای به کارگیری در روز محال به سختی نفس می‌کشند، می‌توان تشخیص داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها