آیت الله سیستانی از نیروهای عراقی قدردانی کرد

کد خبر: 732811

آیت الله سیستانی از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای عراقی در آزاد کردن شهر الحویجه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران: آیت الله سیستانی از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای عراقی در آزاد کردن شهر الحویجه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسانه‌های عراق (واع)، آیت الله سیستانی از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای عراقی در آزاد کردن شهر الحویجه قدردانی کرد.

بر این اساس، آیت الله سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعه عراق، امروز (جمعه) از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای عراقی در آزاد کردن شهرهای عراق از جمله شهر الحویجه قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، شیخ عبدالبدالمهدی الکربلائی، نماینده مرجعیت دینی، در خطبه‌های نماز جمعه در صحن شریف حسینی کربلای معلی گفت: مرجعیت عالی قدر به ملت شریف عراق و قهرمانان نیروهای مسلح و نیروهایی که آنها را در رسیدن به پیروزی های اخیر و آزاد کردن شهر الحویجه و روستاهای اطراف آن از دست تروریست‌های داعش یاری کردند، قدردانی می‌کند و امیدوار است که به‌زودی مناطق باقیمانده در سیطره تروریست‌ها نیز آزاد شود.

شیخ کربلائی در سخنان خود تاکید کرد: از جانفشانی ها و فداکاری‌های رزمندگان در سطوح و عناوین مختلف قدردانی می‌کنیم و بر شهداء درود می‌فرستیم و از خداوند تعالی می‌خواهیم که همه آن‌ها را با شهدای صدر اسلام محشور فرماید. همچنین، از خداوند می خواهیم که به مجروحان نیز شفای عاجل عنایت فرماید که او شنوا و اجابت کننده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: آن‌ها مانند یاران سرور آزادگان جهان حسین بن علی (ع)، قهرمانانی هستند که با بر کف گرفتن جانشان به میدان های نبرد شتافتند و در پاسخ به ندای مرجعیت برای دفاع از ناموس و وطن و مقدسان جان خود را فدا کردند.

شیخ کربلائی در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد: از جمله توفقیقات خداوند تعالی به ما در برهه کنونی این است که مردانی وجود دارند که شبیه یاران امام حسین (ع) هستند و برای رسیدن به مرگ در راه دفاع از وطن از یکدیگر سبقت می گیرند و البته ما به چنین مردانی نیاز داریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها