هرچه سریعتر نواز شریف را دستگیر کنید

کد خبر: 739371

آصف‌علی زرداری رهبر حزب مردم پاکستان که سال ۲۰۱۴ به دفاع از نواز شریف برخاسته بود اینک شمشیر را از رو بسته و خواستار دستگیری فوری او شد.

خبرگزاری تسنیم: آصف‌علی زرداری رهبر حزب مردم که سال 2014 به دفاع از نواز شریف برخاسته بود، اینک شمشیر را از رو بسته خواستار دستگیری فوری او شد.

زرداری گفت: فساد اقتصادی نواز شریف و خانواده او محرز است و اتهاماتی که در حال حاضر علیه او وجود دارد بسیار سنگین است.

رئیس جمهور سابق پاکستان افزود: وقتی پرونده فساد اقتصادی ما در جریان بود ابتدا ما را دستگیر کرده به زندان انداختند، سپس بررسی پرونده را آغاز کردند! اکنون چرا نواز شریف نباید دستگیر شود درحالی که فساد اقتصادی او آشکار شده است.

او با انتقاد از آزادی نواز شریف به‌قید ضمانت گفت: دو سال و نیم طول می‌کشد تا ضمانت ما برای اعضای حزبمان پذیرفته شده و آنها آزاد شوند، درحالی که ضمانت برای نواز شریف تنها یک روز طول کشیده است.

رهبر حزب مردم اعلام کرد: این شیوه بازرسی را قبول نداریم زیرا بین اقشار جامعه تفاوت قائل شده‌اند.

وی سپس دست به افشاگری بزرگی زد و گفت: نواز شریف از لندن برای من پیام فرستاده است که "مرا پشتیبانی کن تا منافع شما را تأمین کنم"، ولی مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود! و ما دیگر فریب نواز شریف را نخواهیم خورد.

زرداری اضافه کرد: نواز شریف اینک نه نخست وزیر است و نه قدرتی دارد، او یک پادشاه به‌سبک شاهان ظالم مغول بود که مردم از چنگ او رها شده‌اند.

او خانواده نواز شریف را یک باند و مافیای خطرناک دانسته از مردم پاکستان خواست در مورد مافیا و خطر آنها بیشتر مطالعه کنند. این درحالی است که همزمان با اعتراضات گسترده حزب تحریک انصاف و عمران خان در سال 2014 نواز شریف تا مرز ساقط شدن حکومتش پیش رفته بود ولی با جلب نظر زرداری و حزب مردم توانست خود را نجات دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها