دشمن صهیونیستی تاوان جنایت خود را پس خواهد داد

کد خبر: 742903

گردان های «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس در بیانیه ای با محکومیت حملات صهیونیستها به نوار غزه تأکید کرد: دشمن صهیونیستی تاوان جنایت بزدلانه خود را پس خواهد داد.

دشمن صهیونیستی تاوان جنایت خود را پس خواهد داد

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای شهادت ۷ نفر از مبارزان این گردان ها و گروهان های قدس در حمله امروز جنگنده های صهیونیستی به تونلی در شرق خان یونس را تبریک و تسلیت گفت.

این گردان ها تاکید کرد که شهادت مبارزان قسام و گروهان های قدس بیانگر وحدت هدف و سرنوشت مشترک گروه های مقاومت فلسطین است.

در این بیانیه آمده است که مبارزان گردان های قسام پس از این حمله بلافاصله به یاری برادران خود در گروهان های قدس شتافتند که دو نفر از آن ها نیز در داخل این تونل ها به شهادت رسیدند.

قسام تاکید کرد که به یاری خداوند خون شهدای امروز به هدر نخواهد رفت و دشمن صهیونیستی مسئول تمامی عواقب و پیامدهای این جنایت بزدلانه است.

این گردان ها بیان کرد که تلاش های دشمن برای تحمیل قواعد جدید از طریق ارتکاب جنایت علیه سرزمین، مبارزان و ملت فلسطین، تلاشی بی نتیجه و نافرجام است که مقاومت به خوبی آن را درک می کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها