تمجید رسانه‌های صهیونیستی از سفر هیأتی بحرینی

کد خبر: 757268

رسانه‌های رژیم صهونیستی در بهبوهه تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و شهر قدس، از سیاست بحرین در قبال این رژیم تمجید کردند.

تمجید رسانه‌های صهیونیستی از سفر هیأتی بحرینی

خبرگزاری فارس: رسانه‌های رژیم صهونیستی با اشاره به اظهارات اخیر وزارت خارجه بحرین در محکومیت اقدم آمریکا در مورد قدس، نوشتند که به رغم این موضع، منامه با سفر هیأت‌های بحرین به اسرائیل مخالفتی ندارد.

رسانه‌های رژیم صهونیستی در بهبوهه تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و شهر قدس، از سیاست بحرین در قبال این رژیم تمجید کردند.

شبکه المیادین به نقل از این رسانه‌ها نوشت که به رغم اینکه «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین به اقدام رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس واکنش نشان داد و حتی آن را محکوم کرد، اما این امر موجب نشد که او از سفر هیأت بحرینی به فلسطین اشغالی جلوگیری کند.

رسانه‌های صهیونیستی در مورد این رویداد نوشتند، این اولین سفر علنی یک هیأت بحرینی به اسرائیل است و نشان‌دهنده پیام تسامح و گفت‌وگویی است که پادشاه بحرین خواستار آن شده بود.

«حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین اواخر شهریور ماه، در سخنانی از علاقه خود به تردد آزاد شهروندان بحرینی به سرزمین‌های اشغالی با وجود عدم رابطه دیپلماتیک با اسرائیل و مخالفت اکثریت اعراب منطقه خبر داده بود. (جزئیات بیشتر)

اوضاع فلسطین اشغالی، به ویژه کرانه باختری و نوار غزه در پی اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس متشنج شده و می‌رود که به انتفاضه‌ای دیگر تبدیل شود.

ترامپ شامگاه چهارشنبه (15 آذر) در اقدامی که سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای دنیا آن را در تضاد با قطعنامه‌های بین‌المللی دانستند، شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل معرفی کرد و دستور داد مقدمات انتقال سفارت آمریکا به این شهر آغاز شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها