محمود عباس به مصر و ترکیه سفر می‌کند

کد خبر: 758120

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه به مصر سفر می کند و با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور دیدار خواهد کرد.

محمود عباس به مصر و ترکیه سفر می‌کند

خبرگزاری مهر: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز قرار است برای دیدار با عبدالفتاح السیسی به مصر سفر کند و پس از آن هم راهی ترکیه خواهد شد.

به گزارش «اسپوتنیک»، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه به مصر سفر می کند و با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور دیدار خواهد کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که اعلام کرده با مایک پنس معاون دونالد ترامپ دیدار نخواهد کرد، قرار است بعد از دیدار با رئیس جمهور مصر راهی ترکیه شود تا در استانبول در خصوص پرونده فلسطین سخنرانی کند.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که باید در مرحله پیش رو تصمیمات عربی و فلسطینی با شجاعت اتخاذ شود و به قدرت های جهانی هشدار داده که تصمیم های آمریکا روند صلح را دچار مشکل کرده و آن را باچالش مواجه می کند.

پیشتر رسانه های عربی اعلام کرده بودند که قرار است نشستی با حضور عبدالله دوم پادشاه اردن، محمود عباس و عبدالفتاح السیسی در قاهره برای بررسی تحولات اخیر فلسطین برگزار شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها