حکم اتهامات نتانیاهو تکان‌دهنده خواهد بود

کد خبر: 763726

مقام پیشین پلیس رژیم صهیونیستی گفت: در صورت اعلام شدن حکم اتهامات فساد مالی بنیامین نتانیاهو، زلزله‌ای در اسرائیل به پا خواهد شد.

حکم اتهامات نتانیاهو تکان‌دهنده خواهد بود

خبرگزاری فارس: یکی از مشاوران سابق پلیس رژیم صهیونیستی گفت نظر قانونی درباره اتهامات فساد مالی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم طی هفته‌های آینده اعلام می‌شود و عواقب آن نیز بسیار تکان‌دهنده خواهد بود.

«لیور هورو» مقام پیشین پلیس صهیونیستی طی سخنرانی در همایشی در «الیات» گفت بعد از اعلام نظر پلیس درباره محکومیت نتانیاهو، پارلمان اسرائیل (کنست) برگزاری انتخابات زودهنگام در ماه می سال آینده را اعلام می‌کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی درباره محکومیت نتانیاهو نیز گفت: «شامل اطلاعات زیادی - از جمله اتهامات و افراد دخیل - که تاکنون نمی‌دانستیم می‌شود و در اینجا زلزله ایجاد می‌کند.»

این در حالی است که نتانیاهو هفته قبل به خاطر 3 پرونده فساد مالی، دریافت رشوه و سوء استفاده از قدرت، برای هفتمین بار مورد بازجویی پلیس قرار گرفت.

نتانیاهو تحت پرونده موسوم به «1000» به دریافت رشوه و کمک‌های مالی غیرقانونی خارجی، تحت پرونده «2000» به سوء استفاده از قدرت و پرداخت رشوه به نشریه «یدیعوت آحارونوت» جهت حمایت و پوشش ویژه، و تحت پرونده «3000» به زد و بند در جریان خرید زیردریایی‌های اتمی از آلمان متهم است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها