واکنش عباس به تصمیم حزب لیکود رژیم صهیونیستی

کد خبر: 766643

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تصمیم حزب لیکود رژیم صهیونیستی در الحاق شهرک های صهیونیست کرانه باختری به این رژیم را محکوم کرد.

واکنش عباس به تصمیم حزب لیکود رژیم صهیونیستی

خبرگزاری مهر: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی در الحاق شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری به این رژیم، از تصمیمات سال ۲۰۱۸ فلسطینی ها خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تصمیم حزب لیکود رژیم صهیونیستی در الحاق شهرک های صهیونیست کرانه باختری به این رژیم را محکوم کرد.

وی افزود: تصمیم نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در کمیته مرکزی حزب لیکود در الحاق اراضی اشغالی فلسطین برای توسعه شهرک سازی های غیرقانونی محکوم است. اسرائیل اگر حمایت همه جانبه دولت آمریکا نبود، چنین تصمیم خطرناکی را اتخاذ نمی کرد.

محمود عباس تهدید به اتخاذ تصمیمات مهم در سال جدیدی میلادی از جمله روی آوردن به دادگاه های بین المللی در واکنش به این تصمیم رژیم صهیونیستی کرد و گفت: ما به دنبال اتخاذ تصمیمات مهم در سال ۲۰۱۸ از جمله رجوع به دادگاههای بین المللی، ملحق شدن به سازمان های بین المللی، به کارگیری همه ابزار قانونی به منظور حمایت از حقوق ملت ما، بازخواست اسرائیل و بازنگری توافقات امضا شده، هستیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: تصمیم حزب حاکم اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو به منزله استراتژی کلی آن در ۲۰۱۸ برای پایان دادن به حضور فلسطینی ها و از بین بردن حقوق آنها و تحمیل طرح اسرائیل بزرگ در سرزمین تاریخی فلسطین و به مثابه تجاوز آشکار به ملت فلسطین، اراضی و مقدسات آن است.

شایان ذکر است که حزب لیکود (حزب حاکم رژیم صهیونیستی) الحاق شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری رود اردن به فلسطین اشغالی را تصویب کرد. بر اساس این گزارش، حزب لیکود رژیم صهیونیستی با اکثریت آرا به الحاق شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری رود اردن به این رژیم رای داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها