ریاست اتریش بر اتحادیه اروپا

کد خبر: 769292

«سباستین کورتز» صدراعظم اتریش قصد دارد پس از دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان نیز دیدار کند.

ریاست اتریش بر اتحادیه اروپا

خبرگزاری مهر: صدراعظم اتریش در دیدار با سران فرانسه و آلمان در خصوص ریاست کشورش بر اتحادیه اروپا در شش ماهه دوم سال جاری میلادی گفتگو می کند.

به گزارش خبرگزاری APA اتریش، «سباستین کورتز» صدراعظم اتریش قصد دارد پس از دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان نیز دیدار کند.

بر این اساس کورتز جمعه آینده در پاریس به دیدار ماکرون رفته و روز هفدهم ژانویه (۲۷ دی ماه) نیز در برلین با مرکل دیدار خواهد کرد.

به گفته منابع آگاه گفتگو در خصوص مسائل اتحادیه اروپا از جمله ریاست دوره ای اتریش بر این اتحادیه در شش ماهه دوم سال ۲۰۱۸ از جمله محورهای گفتگوی وی با مقامات این دو کشور خواهد بود.

همچنین موضوع مذاکرات مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) و بحث مهاجران از دیگر مباحث مورد گفتگوی طرفین در این دیدارها خواهد بود.

گفتنی است صدراعظم اتریش اخیرا در یک مصاحبه گفته است نباید کشورهای اروپایی را به پذیرش مهاجران اجبار کرد زیرا این کار موجب جدایی بیشتر در اتحادیه اروپا می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها