تعیین پاداش اسرائیل برای بازداشت مهاجران آفریقایی!

کد خبر: 777040

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تبعیض‌گرایانه‌اش قصد دارد به صهیونیست‌هایی که مهاجران آفریقایی را شناسایی و آن‌ها را بازداشت کنند، ۹۰۰۰ دلار پاداش بدهد!

تعیین پاداش اسرائیل برای بازداشت مهاجران آفریقایی!

باشگاه خبرنگاران: رژیم صهیونیستی در صدد استخدام افرادی است که مهاجران غیرقانونی را شناسایی و آنها را به مقامات صهیونیست تحویل دهند.

«اداره جمعیت و مهاجرت» رژیم صهیونیستی در یک پیام تبلیغاتی در ماه جاری میلادی اعلام کرد که به هر شهروندی که بتواند «اقدامات اجرایی» علیه مهاجران انجام دهد، 30 هزار شکل (حدود 9000 دلار) هدیه می دهد. منظور از اقدامات اجرایی علیه مهاجران، شناسایی، تحقیق و دستگیری این افراد است.

بر اساس این پیام تبلیغاتی، افراد داوطلب می توانند کار خود را از مارس 2018 آغاز کنند؛ یعنی دقیقا یک ماه پیش از آغاز فرآیند بازگرداندن مهاجران آفریقایی حاضر در اراضی اشغالی فلسطین به کشور خود یا یک کشور سوم.

این اقدام رژیم صهیونیستی تنها چند هفته پس از آن رخ داد که این رژیم اعلام کرده بود حاضر است بلیت مهاجران آفریقایی را خریداری کند و حتی به آنها 3500 دلار هم بدهد که این مهاجران به کشورهای خود بازگردند. رژیم صهیونیستی حتی آنها را تهدید کرده است که اگر تا پایان ماه مارس سال 2018 اراضی اشغالی را ترک نکنند، بازداشت خواهند شد.

آژانس پناهجویان سازمان ملل برآورد کرده است که حدود 27 هزار مهاجر اریتره ای (کشوری در شمال شرق آفریقا) و 7700 پناهجوی سودانی در اراضی اشغالی فلسطین به سر می برند و بیشتر آنها هم از جنگ گریخته اند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی این افراد را «نفوذگر» و «سرطانی» نامیده و مدعی شده که آنها تهدید محسوب می شوند. از سال 2009 تاکنون فقط یک سودانی و 10 مهاجر اریتره ای توانسته اند در فلسطین اشغالی اقامت دریافت کرده اند.

اقدام اخیر رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن پناهجویان به کشورهای خود باعث انتقاد گروه های حقوق بشری چه در داخل و چه در خارج اراضی اشغالی فلسطین شده است.

رژیم صهیونیستی از حدود یک ماه پیش برنامه ای را با هدف وادار کردن 40 هزار مهاجر غیرقانونی به انتخاب بین اخراج و زندان را آغاز کرده است. این افراد تا پایان ماه مارس فرصت دارند اراضی اشغالی را ترک کنند و در غیر این صورت به مدتی نامعین زندانی خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها