زمان تغییر سیاست آمریکا در قبال لبنان فرا رسیده است

کد خبر: 784454

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان با اشاره به موضع یکپارچه روسای سه گانه لبنان در برابر شروط و دیکته های واشنگتن اعلام کرد: زمان آنر فرا رسیده است که سیاست آمریکا در قبال لبنان تغییر کند.

زمان تغییر سیاست آمریکا در قبال لبنان فرا رسیده است

خبرگزاری مهر: علی عسیران عضو فراکسیون توسعه و آزادی پارلمان لبنان از موضع یکپارچه روسای سه گانه لبنان در برابر شروط و دیکته های آمریکا درباره حقوق آبی، نفتی و مرز زمینی این کشور خبر داد و موضع نبیه بری رئیس پارلمان لبنان را سرآمد دراین زمینه توصیف کرد.

وی افزود: از دهه شصت و پس از جنگ سوئز آمریکا طرف اسرائیل را گرفته و این موضع گیری آمریکا ادامه داشته و همچنان ضد منافع اعراب است. در سال ۱۹۸۲ نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور وقت آمریکا درباره اشغال لبنان از سوی اسرائیل توافق کردند.

عسیران گفت: ما مجددا مخالفت خود را با طرح های اخیر آمریکا در سلب حقوق آبی، نفتی و گازی مان اعلام می کنیم. من بارها از سفیران آمریکا شنیده ام که آنها با مرزهای بین المللی لبنان هستند و هم اکنون آمریکا از لبنان می خواهد که از حق آبی و نفتی و گازی خود کوتاه بیاید و هیچ عاقلی در لبنان آنرا نمی پذیرید.

عضو فراکسیون توسعه و آزادی پارلمان لبنان بیان کرد: زمان تغییر سیاست آمریکا در قبال لبنان که همواره حامی اسرائیل و ضد حاکمیت لبنان بوده، فرا رسیده است. موضع لبنانی ها دربرابر سیاست آمریکا که فقط حامی اسرائیل واحد و یکپارچه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها