نبرد سنگین ارتش سوریه با تروریست‌ها در غوطه شرقی

کد خبر: 791391

ارتش سوریه در حال نبرد سنگین با تروریستها در غوطه شرقی با هدف تقسیم غوطه به دو بخش شمالی و جنوبی است تا حلقه محاصره را بر گروههای مسلح و تروریستی تنگ تر کند.

نبرد سنگین ارتش سوریه با تروریست‌ها در غوطه شرقی

خبرگزاری مهر: ارتش سوریه به عملیات خود علیه گروههای تروریستی در غوطه شرقی دمشق ادامه می دهد.

منابع نظامی اعلام کردند: ارتش سوریه عملیات نظامی با هدف تقسیم غوطه به دو بخش شمالی و جنوبی را آغاز کرده است و این از طریق پیشروی به سوی مواضع تروریستها در شهرک های مسرابا، بیت سوا و مزارع آن در بخش مرکزی غوطه شرقی است.

نیروهای ارتش سوریه با نیروهایی که در محور اداره مرکبات قرار دارند فقط سه کیلومتر فاصله دارند و در صورت رسیدن این نیروها به اداره مرکبات از محور مسرابا غوطه شرقی به دو بخش تقسیم خواهد شد و تروریستهای جیش الاسلام در دوما و احرار الشام در حرستا در شمال و تروریستهای فیلق الرحمن و جبهه النصره در جنوب به محاصره ارتش سوریه در می آیند.

ارتش سوریه به دنبال پیشروی به سوی مزارع حرستا و حمله به مواضع تروریستها در داخل حرستا است و این فعلا با سیطره بر برخی مزارع و ساختمان های آنسوی مسجد سیدنا محمد در منطقه مزارع حرستا شروع شده است و پیشروی ها برای کامل کردن حلقه محاصره تروریستها و جدا کردن منطقه حرستا از دوما ادامه دارد.

به موازات عملیات نظامی در این محورها، ارتش سوریه به پیشروی در محور مزارع و شهرک الریحان از مواضع خود در الشیفونیه و مزارع شمال شرقی ادامه می دهد و در حال نبرد سنگین با تروریستها موجود در منطقه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها