آغاز مهلت تبلیغات انتخابات پارلمانی در عراق +تصاویر

کد خبر: 801470

با آغاز تبلیغات انتخاباتی در عراق و نصب تصاویر نامزد‌های این رقابت در سطح شهر‌های مختلف این کشور، روند انتخابات پارلمانی رسماً آغاز شد.

آغاز مهلت تبلیغات انتخابات پارلمانی در عراق +تصاویر
خبرگزاری فارس: تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات عراق از امروز (شنبه) و بر اساس موعد اعلام شده، آغاز شد. بر اساس گزارش شبکه «السومریه»، با شروع تبلیغات، تصاویر نامزد‌های انتخاباتی در شهر‌های مختلف عراق پخش و نصب شد و بری خودرو‌ها نیز تصاویر اشخاص مختلف را در سطح شهر‌ها پخش کردند. «ریاض البدران» رئیس اداره انتخابات درکمیساریای عالی انتخابات عراق پیشتر اعلام کرده بود تبلیغات از امروز آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات تمام خواهد شد. وی افزود، نامزد‌ها در این مدت فرصت دارند برنامه‌های انتخاباتی را تشریح کنند و خود را به مردم بشناسانند.
انتخابات پارلمانی عراق که قرار است ۱۲ می‌آینده (۲۲ اردیبهشت) برگزار شود، چهارمین انتخابات پارلمانی پس از اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ به دست نیرو‌های آمریکایی و دومین انتخابات پس از عقب‌نشینی رسمی این نیرو‌ها در سال ۲۰۱۱ به شمار می‌رود و قرار است ۳۲۸ عضو پارلمان، نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور و رئیس پارلمان پس از اعلام نتایج آن، تعیین شوند
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها