ارتش سوریه برای آغاز عملیات در صحرای «سویداء» آماده می‌شود

کد خبر: 825100

یک پایگاه خبری معارض اعلام کرد که جنگنده‌ها و بالگرد‌های ارتش سوریه امروز در شمال شرق السویداء، مواضع داعش را بمباران کردند که در واقع به منزله فراهم کردن مقدمات عملیات در این منطقه است.

ارتش سوریه برای آغاز عملیات در صحرای «سویداء» آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: منابع خبری معارض اعلام کردند که ارتش سوریه مقدمات حمله به مواضع گروه تروریستی داعش در صحرای «السویداء» -واقع در جنوب سوریه- را فراهم کرده است.

وبگاه خبری «عنب» گزارش داد که ارتش سوریه با فراهم کردن این مقدمات، یک گام پیش دستانه برای آغاز عملیات در روز‌های آتی در این منطقه برداشته است.

جنگنده‌ها و بالگرد‌های ارتش سوریه امروز در شمال شرق السویداء، مواقع داعش را در مناطق «تل صعد و الطمثونة» بمباران کردند.

منابع رسانه‌ای معارض هم اعلام کردند که طی سه روز گذشته، ارتش سوریه به منطقه «تل اصفر» تجهیزات نظامی زیادی وارد کرده که گویا برای فراهم سازی مقدمات این عملیات بوده است.

عناصر داعش حدود ۵۰% از صحرای السویداء را در اشغال خود دارند و بیشتر در مناطق صعب العبور مستقر هستند.

به گزارش عنب، یک کاروان از نیرو‌های ارتش سوریه از طرق پل «جباب» به سمت بزرگراه دمشق-السویداء حرکت کرده و از درعا خارج شدند.

عناصر داعش جاده‌هایی را که مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در تل اصفر را به مناطق تجت اشغال این گروه در صحرای السویداء وصل می‌کند، بمب‌گذاری کرده‌اند.

عناصر داعش پس از عقب‌نشینی از شهر «البوکمال» مناطق اطراف آن در استان دیرالزور، به سمت صحرای السویداء فرار کرده بودند.

در همین راستا، ارتش سوریه از چند روز پش در حال اعزام نیرو و ارسال تجهیزات به منطقه جنوب است تا بتواند این منطقه را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرده و کنترل مرز‌های جنوبی خود را به دست گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها