اسرائیل برای صدوبیست‌ونهمین بار یک روستا را ویران کرد

کد خبر: 825353

عزیز الطوری، عضو کمیته داخلی دفاع از عراقیب گفت، نیرو‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز وارد روستای عراقیب عرب‌نشین در صحرای نقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی شده و آن را برای صد و بیست و نهمین بار ویران کردند.

اسرائیل برای صدوبیست‌ونهمین بار یک روستا را ویران کرد

خبرگزاری ایسنا: مقامات رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) روستای "عراقیب" در صحرای نقب را برای صد و بیست و نهمین بار ویران کردند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عزیز الطوری، عضو کمیته داخلی دفاع از عراقیب گفت، نیرو‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز وارد روستای عراقیب عرب‌نشین در صحرای نقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی شده و آن را برای صد و بیست و نهمین بار ویران کردند.

وی افزود: بازسازی این روستا را دوباره آغاز کرده‌ایم و اگر دوباره بازگشته و تخریبش کنند باز هم آن را خواهیم ساخت و هرکاری کنند از عراقیب نخواهیم رفت.

مقامات رژیم اشغال‌گر صهیونیستی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۰ دست به تخریب روستای عراقیب زدند و از آن زمان تاکنون آن‌ها اقدام به تخریب این روستا و روستاییان اقدام به بازسازی آن می‌کنند.

دولت اسرائیل روستای عراقیب را به رسمیت نمی‌شناسد، اما ساکنان آن بر ماندن در روستای خود با وجود تخریب‌های مکرر آن اصرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها