الوفاق: رژیم بحرین مسئوول سلامت آیت الله عیسی قاسم است

کد خبر: 835716

جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رژیم بحرین و در راس آن پادشاه بحرین مسوول وخامت اوضاع سلامت آیت الله شیخ عیسی قاسم است.

الوفاق: رژیم بحرین مسئوول سلامت آیت الله عیسی قاسم است

خبرگزاری مهر:الوفاق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رژیم بحرین و در راس آن پادشاه بحرین مسوول وخامت اوضاع سلامت آیست الله شیخ عیسی قاسم است.

جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین بزرگترین جریان مخالف رژیم آل خلیفه در بحرین با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه با نگرانی وضع جسمانی مرجع بزرگ بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم را پیگری می نماید، بیان کرد: رژیم بحرین و در راس آن پادشاه بحرین مسوول وخامت اوضاع سلامت آیت الله شیخ عیسی قاسم است.

الوفاق آورده است: رژیم بحرین که پادشاه در راس آن است تمامی مسوولیت وخامت سلامت آیت الله شیخ عیسی قاسم را در نتیجه تحمیل بازداشت خانگی و محاصره ایشان بر عهده دارند که در نتیجه این اقدامات پیگیری روند درمانی ایشان مگر تحت شرایط امنیتی شدید که تمامی جزییات درمان ایشان را در کنترل گرفته اند امکان ندارد.

این بیانیه تاکید کرده است: تحمیل بازداشت خانگی شدید و ممانعت از تحرک شیخ با توجه به سن و سال و وضعیت غیر مستقر سلامت ایشان امری خطرناک ست که پیامدهای خطیری را بر سلامت شیخ خواهد داشت.

الوفاق خواستار شکستن محاصره و توقف بازداشت خانگی آیت الله عیسی قاسم شد که جزیی از بازگرداندن و احقاق تمامی حقوق انسانی و سیاسی است که بحرین به آن نیازمند است.

الوفاق در پایان یاد آور شده است که آیت الله عیسی قاسم شب گذشته (۳ تیرماه ۱۳۹۷) با تشدید وخامت اوضاع سلامت توسط آمبولانسی که خودروهای امنیتی آن را کنترل و همراهی می کرده اند از محاصره به بیمارستانی در بحرین منتقل شده و پسر و داماد وی که برای انتقال داروهای شیخ آمبولانس را همراهی می کرده اند بازداشت شده و ظهر امروز آزاد گشته اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها