سخنگوی انصارالله ادعای شبکه الجزیره را تکذیب کرد

کد خبر: 837023

سخنگوی انصارالله یمن در گفتگو با خبرگزاری فارس ادعای شبکه الجزیره مبنی بر موافقت انصارالله با نظارت سازمان ملل متحد بر بندر راهبردی «الحدیده» را تکذیب کرد.

سخنگوی انصارالله ادعای شبکه الجزیره را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: جنبش انصارالله یمن به اظهارات «مارتین گریفیتس»، فرستاده ویژه سازمان ملل در مورد بندر الحدیده یمن واکنش نشان داد.

«محمد عبد السلام»، سخنگوی رسمی انصارالله یمن در گفتگو با خبرنگار بین‌الملل فارس ادعای گریفیتس در مورد این بندر را تکذیب کرد.

شبکه الجزیره قطر امروز (چهارشنبه) به نقل از منابعی مدعی شد که فرستاده ویژه سازمان ملل متحده در امور یمن طی دیداری که با «عبد ربه منصور هادی»، رئیس جمهوری مستعفی یمن داشته، گفته است که جنبش انصارالله با نظارت سازمان ملل بر بندر الحدیده موافقت کرده است.

عبدالسلام با بیان اینکه نباید هرآنچه را در مورد بندر الحدیده گفته می‌شود، باور کرد، تأکید کرد: «گریفیتس سخنگوی ما [انصارالله]نبوده و گذشته از این، هیچ چیزی از او منتشر نشده است».

ائتلاف متجاوز عربستان سعودی و امارات طی هفته‌های گذشته برای اشغال بندر راهبردی و حیاتی الحدیده عملیات نظامی گسترده‌ای تحت عنوان «پیروزی طلایی» آغاز کرد که با مقاومت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن این عملیات شکست خورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها