شهادت یک جوان فلسطینی

کد خبر: 837455

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به یک محله در شرق رفح در جنوب نوار غزه، یک شهید و یک زخمی بر جا گذاشت.

شهادت یک جوان فلسطینی

خبرگزاری تسنیم: به نقل از فلسطین الیوم، صبح امروز در پی حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به محله "النهضه" در شرق رفح در جنوب نوار غزه، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و یک نفر نیز زخمی شد.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که به سمت جوانان فلسطینی که در حال بردن سیم خاردار در شرق "ملکه" در شرق غزه بودند، شلیک کرده است.

این رژیم همچنین مدعی شد که شماری از نظامیان صهیونیست به سمت دو فلسطینی که در حال پیشروی به سمت مرز‌های شرقی نوار غزه بودند، شلیک کردند.

دیدار محرمانه رئیس موساد با رؤسای اطلاعات عربستان، اردن، مصر و فلسطین

روزنامه صهیونیستی "معاریو" امروز پنجشنبه به نقل از مجله فرانسوی "انتلجنس اون لاین" متخصص در زمینه مسائل اطلاعاتی امنیتی نوشت که "یوسی کوهن" رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، اردن، مصر و فلسطین در شهر "العقبه" اردن دیدار کردند.

به نوشته این مجله فرانسوی این دیدار، یک روز قبل از دیدار ناگهانی عبدالله دوم پادشاه اردن و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرایئل صورت گرفته است.

در این دیدار یوسی کوهین رئیس موساد، خالد بن علی الحمیدان رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان، عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات عمومی مصر، عدنان عصام الجندی رئیس سازمان اطلاعات اردن، و ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات عمومی تشکیلات خودگردان فلسطین حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، این دیدار محرمانه را جراد کوشنر داماد و مشاور ترامپ و جیسون گرینبلات نماینده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه ترتیب دادند.

با وجود اینکه مجله فرانسوی مذکور هدف از این دیدار را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد این دیدار در راستای تلاش برای مواضع تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال طرح آمریکا برای فلسطین معروف به معامله قرن و بررسی موضوع جانشینی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها