دولت مافیایی آمریکا عامل ایجاد گروه‌های تروریستی است

کد خبر: 838018

دبیرکل مقاومت اسلامی 'جنبش نجبا' عراق گفت: دولت آمریکا متشکل از گروه‌های مافیایی است که با ساختن گروهک‌های تکفیری مثل 'داعش'، از سویی بر مشکلات داخلی سرپوشی می‌گذارد و از سوی دیگر پروژه تروریسم جهانی و تجزیه کشور‌های مخالف خود را دنبال می‌کند.

دولت مافیایی آمریکا عامل ایجاد گروه‌های تروریستی است
ایرنا: شیخ 'اکرم الکعبی' با اشاره به اینکه بهار عربی پس از پیروزی مقاومت در عرصه‌های مختلف به بهار مقاومت تبدیل شد، از پرسنل 'رسانه جنگ' مقاومت خواست که با استفاده از امکانات روزآمد و فعالیت روشنگرانه، انحصار رسانه‌ای دشمن را بشکنند.
دبیرکل نُجَبا در دیدار اعضای کادر مرکزی 'رسانه جنگ' (الاعلام الحربی) این جنبش، ضمن تمجید از شجاعت، ازجان‌گذشتگی و شیرمردی خبرنگاران جنگی، توصیه‌ها و رهنمود‌هایی ارائه کرد.
وی همچنین با تقسیم‌بندی رسانه‌ها به دو گروه 'متعهد' و 'منحرف'، از رسانه‌های در خط آمریکا به‌عنوان دشمنان حقیقت یاد کرد که با سوءاستفاده از تسلط خود، هرآنچه را خلاف منافع واشنگتن و متحدانش باشد سانسور می‌کنند.
وی افزود: هر گروهی که به دنبال مقابله با ارزش‌ها و اخلاق باشد و به کشتار و دهشت افکنی بپردازد، مورد حمایت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا قرار می‌گیرد؛ کمااینکه 'جبهه النصره' با وجود مشهور بودن به دروغ‌پراکنی و اتهام‌زنی و تغییر حقیقت، از جانب آنان مورد حمایت قرار می‌گیرد.
الکعبی ضمن تاکید نقش مثبت پرسنل 'اعلام حربی' در تحقق پیروزی‌های مقاومت، از تلاش‌های روشنگرانه ایشان در افشای اخبار دروغ و عملیات روانی دشمن قدردانی کرد.
دبیرکل مقاومت اسلامی جنبش نجبا با اشاره به لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ مقاومت در جوامع اسلامی با کمک رسانه جنگ، گفت: مقاومت، حرکت در مسیر مشروعی است که ائمه (ع) برای ما ترسیم کرده‌اند، بنابراین اگر بخواهیم فرهنگ مقاومت را نهادینه کنیم، باید پیرو راستین پیامبر و اهل‌بیت (ع) باشیم.
وی عقیده و ایمان را دو رکن تحکیم فرهنگ مقاومت دانست و همراه شدن با پیشرفت پیوسته رسانه و هر پیشرفت دیگری که قدرت انعکاس پیام مقاومت را افزایش دهد، ضروری خواند.
این مقام بلندپایه الحشد الشعبی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی گفت: قبلا کانال‌های ماهواره‌ای از طریق خبرپراکنی در سیاست‌ها و تصمیم‌سازی‌های کشور‌ها اثرگذار بودند، ولی امروزه تمرکز فعالیت و توجه به اینترنت از شبکه‌های ماهواره‌ای بیشتر شده است. الکعبی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آمریکایی‌ها آل‌سعود را ـ. که با تانک‌های انگلیسی بر جزیره العرب مسلط شده‌اند ـ. نماینده اسلام معرفی می‌کنند تا تفکر وهابیت در کشور‌های اسلامی و عربی رواج یابد و در نتیجه، چهره اسلام به‌وسیله مدعیان اسلام تخریب شود. دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا در ادامه اظهار داشت: نابودی ارزش‌های اخلاقی، مذهبی و سنتی، سرلوحه رسانه‌های آمریکایی است. آن‌ها با استبداد رسانه‌ای و بستن دهان‌ها، اجازه انتشار اخبار مخالف را از دیگران سلب می‌کنند. الکعبی همچنین به فعالان رسانه‌ای حوزه اعلام حربی توصیه کرد که اجازه ندهند سابقه جنایات رژیم بعثی و مقطع تجاوز و طغیان‌گری داعش به فراموشی سپرده شوند؛ زیرا در غیر این‌صورت، بیم آن می‌رود که تاریخ تکرار شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها