پیام‌های واکنش فوری مقاومت از زبان تحلیلگر فلسطینی

کد خبر: 843909

مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: زمانی که حملات اسرائیل بدون واکنش می‌ماند، به پایان رسیده است.

پیام‌های واکنش فوری مقاومت از زبان تحلیلگر فلسطینی

خبرگزاری تسنیم: به نقل از فلسطین الیوم، داوود شهاب مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت فلسطین آماده مقابله با هرگونه تجاوز از سوی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: زمانی که رژیم صهیونیستی به ما تجاوز می‌کرد و ما واکنش نشان نمی‌دادیم سپری شده است و ما امروز آماده ورود به درگیری طولانی با اسرائیل در صورت ادامه تجاوز و تشدید تنش از سوی این رژیم هستیم.

شهاب تاکید کرد که مقاومت هرگز کوتاه نخواهد آمد و در واکنش به تجاوز‌های اسرائیل، سستی به خرج نخواهد داد.

مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد گفت: این حق ملت فلسطین است که از خود در برابر تجاوز‌ها و اقدامات تروریستی اسرائیل دفاع کند و مقاومت فلسطین که به حمله شب گذشته اسرائیل به نوار غزه واکنش نشان داد، این وظیفه را انجام خواهد داد.

شهاب تاکید کرد که راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره ادامه خواهد یافت و این راهپیمایی‌ها شاهد ابتکارات مردمی و فعالیت‌های بیشتری خواهد بود.

حماس: حمایت از ملت فلسطین گزینه‌ای راهبردی است

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس گفت که واکنش فوری و قوی مقاومت به حملات رژیم صهیونیستی، بیانگر آگاهی و دیدگاه روشن مقاومت در اداره درگیری است.

وی افزود: مقاومت می‌خواهد از طریق واکنش سریع و کافی، رژیم صهیونیستی را به توقف حملات خود و عدم ادامه آن مجبور کند.

برهوم تاکید کرد که حمایت از ملت فلسطین و دفاع از آن خواسته‌ای ملی و گزینه‌ای راهبردی است.

کارشناس فلسطینی: واکنش فوری مقاومت، بیانگر آمادگی بالای رزمی آن است

"واصف عریقات" کارشنانس نظامی فلسطینی گفت که واکنش فوری مقاومت به حملات شب گذشته اسرائیل چندین پیام دارد. اولین پیام آن این است که مقاومت کاملا به تصمیمی که در بیستم ژوئن گذشته (۳۰ خرداد) اتخاذ کرد پایبند است و این تصمیم واکنش به هرگونه تجاوز اسرائیل به نوار غزه است.

وی افزود: واکنش فوری مقاومت به حملات اسرائیل، بیانگر این است که مقاومت هرگز به رژیم اشغالگر اجازه تحمیل معادلات و قواعد درگیری جدید نخواهد داد و پاسخ آتش را با آتش خواهد داد.

عریقات در ادامه اظهار داشت: واکنش سریع و فوری مقاومت پس از هدف قرار گرفتن مواضعش توسط اسرائیل، ثابت می‌کند که مقاومت از لحاظ میدانی آماده مقابله با هرگونه حماقت توسط اسرائیل است.

این کارشناس نظامی فلسطینی گفت: واکنش مقاومت به این معنا است که هرگونه تجاوز اسرائیل بدون پرداخت هزینه از سوی این رژیم باقی نمی‌ماند.

بعد از حملات هوایی دیشب و ظهر امروز رژیم صهیونیستی ضد مناطق مختلف نوار غزه، حملات انتقام جویانه نیرو‌های مقاومت فلسطینی از ساعتی پیش شدت گرفته است. در همین رابطه رسانه‌های دشمن صهیونیستی اعلام کردند که از دیشب بالغ بر ۷۰ موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است که تنها ۱۲ فروند از این موشک‌ها توسط سامانه‌های ضد موشکی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی رهگیری شده است.

تحلیلگر صهیونیست: تماس‌های گسترده بین مصر و حماس برای توقف حملات به غزه

"باراک رابید" تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که تماس‌های گسترده‌ای بین اسرائیل و حماس برای توقف حملات اسرائیل به غزه در حال انجام است.

وی به نقل از دیپلمات‌های غربی گفت که با نظارت سازمان اطلاعات مصر و نیکلای ملادینوف نماینده سازمان ملل تماس‌های گسترده‌ای بین اسرائیل و حماس برای جلوگیری از تشدید تنش و بازگشت آرامش به منطقه برقرار شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها