اشتاین مایر: رویکرد‌های سیاسی ترامپ خطرناک است

کد خبر: 846328

رئیس جمهور آلمان با اشاره به اینکه رویکردی که ترامپ در سیاست خود دارد بدون شک خطری برای ما است، خواستار انسجام بیشتر اروپا در این شرایط شد.

اشتاین مایر: رویکرد‌های سیاسی ترامپ خطرناک است

خبرگزاری تسنیم: "فرانک والتر اشتاین مایر"، رئیس جمهور آلمان با توجه به سیاست فعلی آمریکا اروپاییان را به انسجام بیشتر فراخواند.

"اشتاین مایر" که در مصاحبه با "پاسایر نویه پرسه" سخن می‌گفت: تصریح کرد که ترامپ با نوع و روشی که در سیاست خود دارد بدون شک خطری برای ما است.

وی درباره شانس ادغام و انسجام بیشتر اروپا ابراز خوش بینی کرده و گفت: ما به سادگی نمی‌توانیم اجازه دهیم که از هم جدا شویم. هیچ یک از قدرت‌های بزرگ چه چین، روسیه و ایالات متحده در حال حاضر به نظر می‌رسد علاقه‌ای به پایداری اروپا ندارند. بیشتر ما باید علاقمند به این مسئله باشیم.

وی افزود: وقتی امور حالا این گونه هستند و ما نمی‌توانیم آقای ترامپ را تغییر دهیم، بنابراین زمان آن است که یک اعتماد به نفس جدید اروپایی به دست آید. وی هم زمان بر ارزش مناسبات دو سوی آتلانتیک تاکید کرد.

رئیس جمهور آلمان همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: اروپاییان نباید تنها این مسئله را مورد ارزیابی قرار دهند که چگونه می‌توانند بر بحران‌های دائمی خود غلبه کنند، بلکه ما باید به این مسئله توجه داشته باشیم که حتی کشور‌های بزرگ در اروپا در دنیا دیگر هیچ نقشی را ایفا نمی‌کنند زمانی که ما در این اتحادیه با هم متحد نباشیم. این مسئله همچنین درباره مسائل سیاست دفاعی و تجاری معتبر است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها