بازداشت دو افغان در آلمان به اتهام قتل

کد خبر: 869350

در پی قتل یک جوان ۲۲ ساله آلمانی در شهر "کوتن" واقع در ایالت زاکسن‌آنهالت، پلیس دو مرد افغان را در حالی بازداشت کرد که دادستانی و پلیس آلمان می‌گویند این دو تن به مشارکت در قتل مظنون هستند.

بازداشت دو افغان در آلمان به اتهام قتل

خبرگزاری ایسنا: مقام‌های پلیس ایالت شرقی زاکسن‌آنهالت آلمان اعلام کردند که تحقیقات در مورد قتل یک جوان آلمانی در مراحل اولیه خود است و هنوز متهم یا متهمان واقعی و انگیزه قتل به درستی روشن نیست. به گفته پلیس تحقیقات در همه جهات ادامه دارد. حادثه قتل شنبه شب در شهر کوتن رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان، در آخرین ساعات شنبه‌شب، سه مرد افغان با یک زن در یک زمین بازی کودکان و در حال بگومگو و درگیری بودند. کمی بعد دو شهروند آلمانی از راه می‌رسند و وارد این درگیری می‌شوند. این که پس از آمدن این دو نفر دقیقا چه اتفاقی افتاده، هنوز روشن نیست، اما یکی از دو شهروند آلمانی که جوانی ۲۲ ساله بوده، جان خود را از دست می‌دهد. علت اولیه مرگ این جوان خون‌ریزی مغزی اعلام شده است. قرار است پیکر او کالبدشکافی شود.

پلیس در حال حاضر دو جوان افغان را به عنوان مظنونان اولیه بازداشت کرده است. به گزارش خبرگزاری آلمان، علیه سومین فرد افغان حاضر در این درگیری سوءظنی وجود ندارد و به همین دلیل فعلا دستگیر نشده است.

حادثه مشابهی در روز پنجم شهریور در شهر کمنیتس واقع در ایالت زاکسن آلمان، به ناآرامی‌های خشونت‌بار با میدان‌داری جریانات راست افراطی منجر شد که هنوز هم ادامه دارد.

اکنون مقام‌های شهر کوتن در ایالت زاکسن‌آنهالت نیز نگران تکرار چنین حوادث خشونت‌باری در این شهر هستند.

وزیر امور داخله زاکسن‌آنهالت مردم شهر کوتن را به آرامش دعوت کرده و گفته که متوجه ناراحتی و تأثر شهروندان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها