کمپین فلسطینیان خارج برای مخالفت با «وطن جایگزین»

کد خبر: 871529

فلسطینیان مقیم خارج از این کشور کمپینی با عنوان "نه به وطن جایگزین" برای تاکید بر حق بازگشت به راه انداختند.

کمپین فلسطینیان خارج برای مخالفت با «وطن جایگزین»

خبرگزاری تسنیم: به نقل از عربی ۲۱، کنفرانس مردمی فلسطینیان مقیم خارج امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مردم فلسطین با حمله جدیدی که حامی پروژه صهیونیستی است مواجه هستند و ریاست این پروژه را دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از طریق تصمیمات و اقدامات مختلفی که مسئله فلسطین و حقوق آوارگان را هدف قرار می‌دهد بر عهده دارد.

در این بیانیه آمده است: ما گام‌هایی را برای مخالفت با طرح‌های آمریکا برخواهیم داشت، زیرا این اقدامات بر هیچ اصل قانونی مبتنی نیست.

کنفرانس مردمی فلسطینیان مقیم خارج همچنین خواستار حمایت از راهپیمایی‌های بازگشت در غزه از طریق برگزاری تحصن و تجمعاتی که بر حق بازگشت تاکید دارد شد.

کنفرانس مردمی فلسطینیان مقیم خارج در این بیانیه از خانواده‌های فلسطینی در سراسر دنیا خواست که با نجام فعالیت‌هایی تعلق خود به فلسطین را نشان داده و بر حق بازگشت و مخالفت با وطن جایگزین برای فلسطینیان تاکید کنند.

کنفرانس مردمی فلسطینیان مقیم خارج همچنین اعلام کرد که یک کنفرانس مردمی و یک کنفرانس بین‌المللی در حمایت از حقوق فلسطینیان برگزار خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین بر ضرورت تشکیل ائتلافی بین‌المللی برای دفاع از حق بازگشت فلسطین تاکید شده و از کشور‌های عربی خواسته شده است که خطر پروژه به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را درک کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها