انصارالله: نشست اعراب با موساد مایه «ننگ» است

کد خبر: 875494

سخنگوی انصارالله یمن به دیدار مقام‌های سعودی، اماراتی، بحرینی و دولت مستعفی یمن با مقام‌های موساد رژیم صهیونیستی در نیویورک واکنش نشان داد و تأکید کرد که مردم یمن در کنار فلسطینی‌هاست.

انصارالله: نشست اعراب با موساد مایه «ننگ» است

خبرگزاری فارس: جنبش انصارالله یمن به نشست مسئولانی از عربستان سعودی، امارات، بحرین و دولت مستعفی یمن با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهر نیویورک واکنش نشان داد.

«محمد عبدالسلام»، سخنگوی این جنبش امروز (چهارشنبه) گفت که مقام‌هایی از کشور‌های متجاوز به یمن «آشکارا» و با «وقاحت» در «نشست ننگ» دور هم جمع شدند.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: «این مسئله حجم هماهنگی سعودی و اماراتی با دشمن اسرائیلی در قضیه تصفیه مسئله فلسطین را نشان می‌دهد».

عبدالسلام در ادامه تأکید کرد که ملت‌های منطقه هرگز به این مسئله راضی نخواهند بود و مردم یمن در دفاع از اصول ثابت «امت اسلامی» پیشگام بوده و تنها با فلسطین است.

خبرگزاری‌ها دیروز (سه‌شنبه) از نشست مشترک کشور‌های امارات عربی متحده، عربستان سعودی، بحرین، امارات و آمریکا با «یوسی کوهین»، رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در کمپین «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در حاشیه نشست هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر دادند، اما روشن نیست که رئیس موساد همزمان با مقامات عربی در جلسه بوده باشد.

«یوسف العتبیه»، سفیر امارات در واشنگتن، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا و معاون ویژه او در امور ایران «برایان هوک»، و «عادل الجبیر»، وزیر خارجه عربستان در این نشست سالانه که موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» شرکت کردند.

در این نشست چندین ساعته همچنین «خالد الیمانی»، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن و «عبدالله بن راشد آل خلیفه»، سفیر بحرین در آمریکا در این نشست حضور داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها