داعشی قبل از انجام عملیات علیه ارتش لبنان به دام افتاد

کد خبر: 875968

نیرو‌های امنیت عمومی لبنان یکی از عناصر تروریستی داعش را که قصد داشت تعداد زیادی از سرباز‌های لبنانی را با مسموم کردن به قتل برساند، بازداشت کردند.

داعشی قبل از انجام عملیات علیه ارتش لبنان به دام افتاد

خبرگزاری فارس: نیرو‌های امنیت عمومی لبنان یکی از عناصر تروریستی داعش را که قصد داشت تعداد زیادی از سرباز‌های لبنانی را با مسموم کردن به قتل برساند، بازداشت کردند.

اداره کل امنیت عمومی لبنان از بازداشت یکی از عناصر گروه تروریستی داعش خبر داد که قصد انجام عملیات علیه ارتش لبنان را داشت.

امنیت عمومی لبنان امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک پناهنده فلسطینی به نام «م. ح. أ» متولد سال ۱۹۹۱ را به جرم پیوستن به داعش و همکاری با این گروه تروریستی و عناصر تروریستی در داخل سوریه بازداشت کرد.

در این بیانیه آمده است که تروریست بازداشت شده در بازجویی‌ها اعتراف کرده است که با یکی از عناصر داعش در سوریه به نام «ابو جلاد» که مسئول ساخت بمب‌های دست‌ساز و تولید مواد سمی بوده، ارتباط داشته است.

به گزارش وب‌سایت خبری «الجدید»، تروریست داعشی اذعان کرده است که با همکاری تبعه یکی از کشور‌های خارجی، از ابوجلاد دستوری مبنی بر تولید مقداری مواد «سمی کشنده» دریافت کرده و با هدف انجام «دو عملیات منحصر به‌فرد» در لبنان و خارج از این کشور سفر‌هایی داشته است.

به گفته اداره کل امنیت عمومی لبنان، تروریست داعش قصد داشت مخازن تأمین آب ارتش لبنان را با موادسمی کشنده مسموم کند و شمار زیادی از سربازان لبنانی را به قتل برساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها