بوگدانوف: منطقه بدون تنش ادلب مانع تلفات زیادی شد

کد خبر: 879067

معاون وزیر خارجه روسیه بر این باور است که ایجاد منطقه بدون تنش در ادلب واقع در شمال سوریه کمک زیادی به جلوگیری از تلفات گسترده انسانی در منطقه داشته است.

بوگدانوف: منطقه بدون تنش ادلب مانع تلفات زیادی شد

خبرگزاری تسنیم: میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز شنبه در مصاحبه با اسپوتنیک تاکید کرد: ایجاد منطقه کاهش تنش در ادلب و تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد یک منطقه غیر نظامی در منطقه، به جلوگیری از تلفات گسترده غیر نظامیان در استان ادلب کمک زیادی کرده است.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: تدابیری که پیش از این برای ایجاد منطقه کاهش تنش و منطقه غیر نظامی در ادلب اتخاذ شده است، یک موفقیت بزرگ برای جلوگیری از تلفات گسترده و زیاد انسانی بوده است.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: طرف روسی خواستار آغاز روند صلح در ادلب در سریع‌ترین زمان ممکن بوده است، با این حال باید این روند با دقت زیادی انجام شود. بی شک خواستار اجرای سریعتر هر آن چیزی هستیم که قبلا به آن اشاره کرده ایم، ولی ار طرف دیگر باید این روند را با دقت و ملاحظه زیاد با همکاران و شرکای ترکیه‌ای و در چارچوب روند آستانه انجام دهیم و مهمتر از همه، این اقدامات باید برای جلوگیری از تلفات غیر نظامیان اجرا شود.

اواسط سپتامبر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای ایجاد یک منطقه غیر نظامی در ادلب سوریه به توافق رسیدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها