واکنش عضو حزب‌الله به ناپدید شدن «خاشقچی»

کد خبر: 879962

رئیس شورای سیاسی حزب الله بخشی از صحبت‌های خود طی یک مراسم را به ناپدید شدن معارض عربستانی و نیز عملیات مقاومتی جوانی فلسطینی اختصاص داد.

واکنش عضو حزب‌الله به ناپدید شدن «خاشقچی»

خبرگزاری فارس: «سید ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله عملیات قهرمانانه یکی از مجاهدان فلسطینی علیه دشمن صهیونیستی در فلسطین اشغالی را ستود و تأکید کرد این جوان، تصویر مومنان و مجاهدانی را مجسم می‌کند که اقدامات رژیم صهیونیستی را به چالش می‌کشند و با جهان توطئه‌گر علیه فلسطین مبارزه می‌کنند.

در عملیات دیروز (یکشنبه) «اشرف نعالوه» در منطقه برکان (واقع در نزدیکی شهرک آرییل) دو صهیونیست کشته شدند و یک نفر دیگر زخمی شد.

بر اساس گزارش «العهد»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی مراسمی در بقاع شمالی گفت: تنها حقیقت بزرگ این است که ما اگر عزت، پیروزی و کرامت بخواهیم باید بر خدا و خودمان تکیه کنیم نه بر کشور‌های ظالم و مستکبر.

امین السید ادامه داد: تصویر دوم در این جهان، تصویر وحشی‌ها و گرگ‌هاست و آنچه برای معارض سعودی (جمال خاشقچی) صرف‌نظر از دیدگاه ما درباره این موضوع رخ داد، آن را ثابت می‌کند.

جمال خاشقچی که از منتقدان محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی است از بعد از ظهر سه‌شنبه هفته گذشته (۱۰ مهر) بعد از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شده بود و هنوز مشخص نیست برای او چه اتفاقی افتاده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها