رییس جمهور آلمان در جمع نویسندگان اروپایی

کد خبر: 880043

نخستین میزگرد نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت که ربطی هم به کتاب ندارد، روز چهارشنبه، دهم اکتبر با حضور فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان برگزار می‌شود. او در این روز یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه را نیز افتتاح خواهد کرد.

رییس جمهور آلمان در جمع نویسندگان اروپایی

خبرگزاری فارس: نخستین میزگرد نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت روز چهارشنبه، دهم اکتبر با حضور فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان برگزار می‌شود و به این ترتیب او در این روز، یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه کتاب فرانکفورت را افتتاح خواهد کرد.

به گزارش بورسن بلات، در این میزگرد که با عنوان «چگونه در دوران پرتلاطم از آزادی دفاع کنیم؟» برگزار می‌شود، رئیس‌جمهور آلمان با ایوانا سایکو، نویسنده اهل کرواسی که در سال‌های اخیر جوایز ادبی بین‌المللی بسیاری را کسب کرده است و همچنین استفان هرتمانز، نویسنده بلژیکی و خالق اثر جنگ و تربانتین و مایکلا کولستر از مدیران شبکه تلویزیونی «زد دی اف» به بحث و گفتگو می‌پردازد.

پوپولیسم و دیدگاه‌های افراطی، باعث گسترش ترس در جامعه شده است. از این رو، رئیس جمهور و سایر مهمانان در نخستین میزگرد نمایشگاه فرانکفورت درباره اینکه کدام آرمان‌ها چارچوب اساسی یک جامعه آزاد را تشکیل می‌دهند و چگونه افراد در این جوامع می‌توانند یک نگرش سازنده را توسعه دهند و اجرا کنند، به بحث خواهند پرداخت.

براساس اعلام مسئولان نمایشگاه، تنها کسانی می‌توانند در این برنامه شرکت کنند که دعوتنامه شخصی دریافت کرده باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها