دو کودک در یمن کشته شدند

کد خبر: 887483

جنگنده‌ها و توپخانه ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته بیش از شانزده مرتبه استان‌های مختلف یمن را هدف قرار دادند.

دو کودک در یمن کشته شدند

خبرگزاری فارس: جنگنده‌ها و توپخانه ائتلاف سعودی-اماراتی در 24 ساعت گذشته سه استان الحدیده، صنعاء و حجه را هدف بمباران قرار دادند که بر اثر این حملات دو کودک کشته و دو کودک دیگر زخمی شدند.

یک منبع امنیتی به خبرگزاری رسمی یمن (سبأنت) گفت توپخانه ائتلاف سعودی-اماراتی در استان الحدیده و در منطقه التحیتا، اقدام به گلوله‌باران یک روستا کرد و بر اثر ترکش‌های خمپاره‌ها، دو کودک کشته و دو کودک دیگر زخمی شدند.

او افزود: جنگنده‌های دشمن ده حمله به منطقه کیلومتر 16 و فرودگاه الحدیده انجام دادند. شش حمله نیز در منطقه «الشعاب» در استان «صنعاء» صورت گرفت.

این جنگنده‌ها همچنین در استان «حجه» در شهرستان «مستبا» خودروی یک شهروند یمنی را هدف قرار دادند که راننده آن کشته شد.

در مقابل ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 1، محل تجمع نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی در شهرستان «نِهِم» در جنوب شرق استان صنعاء را هدف قرار دادند.

در ساحل غربی یمن و در جنوب استان الحدیده، نیروهای یمنی در دو عملیات جداگانه، تعدادی از نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی را از پا در آوردند و خودروهایشان را منهدم کردند.

در غرب منطقه «التحیتا» نیز نیروهای یمنی یک خودروی حامل نیروهای ائتلاف سعودی را منهدم کردند که تمام سرنشینان آن کشته شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها