انتشار تصاویر اولین عملیات موفق موشک «بدر P-۱» یمن

کد خبر: 887495

سخنگوی ارتش یمن با ارائه نخستین تصاویر از عملیات ویژه توسط موشک جدید «بدر P-۱» در جبهه ساحل غربی، به معرفی این موشک پرداخت و گفت: این موشک «روی تجمع مزدوران سودانی در غرب یمن با موفقیت تست شد».

انتشار تصاویر اولین عملیات موفق موشک «بدر P-۱» یمن

خبرگزاری فارس: سخنگوی ارتش یمن، امروز یکشنبه، به معرفی موشک بالستیک کوتاه برد «بدر P-۱» پرداخت و تصاویری از اولین عملیات آن به نمایش گذاشت.

به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، سخنگوی ارتش یمن در کنفرانسی خبری اعلام کرد: در طول یک هفته گذشته، بیش از ۳۰ عملیات ویژه نظامی علیه ائتلاف سعودی اجرا شده و تنها در حمله نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به «جیزان» مقر‌های نظامیان سعودی تحت کنترل درآمد و سیزده نظامی سعودی هم کشته شدند.

سخنگوی رسمی ارتش یمن، در ادامه به ارائه تصاویری از نخستین عملیات میدانی یگان موشکی یمن علیه نظامیان سودانی حاضر در ائتلاف سعودی در جبهه ساحل غربی، با موشک جدید و هوشمند «بدر P-۱»، پرداخت و گفت که این موشک با موفقیت روی تجمع «مزدوران سودانی» در غرب یمن تست شده است.

گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» یمن نیز تصاویری از عملیات هدف‌گیری و شلیک موشک مذکور به سوی مقر نظامیان سودانی در ساحل غربی منتشر کرد.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه (۲۷ اکتبر) از موشک جدید بالستیک کوتاه برد به نام بدر P_۱ رونمایی کرد. این موشک «بومی» است و با «سوخت جامد» کار می‌کند و دقت آن (یا ضریب خطای آن فقط) سه متر است.

ارتش یمن اعلام کرد که این موشک از نوع موشک‌های «هوشمند» است و یگان موشکی تکنولوژی «موشک‌های هوشمند» را دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها