نظامیان وابسته به شیخ نشین‌ها در حومه دیرالزور

کد خبر: 894766

حضور نظامیان وابسته به کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس در دیرالزور سوریه و پاکسازی تلول الصفا در حومه جنوب شرقی دمشق از تکفیری‌ها از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

نظامیان وابسته به شیخ نشین‌ها در حومه دیرالزور

خبرگزاری مهر: به نقل از النشره، منابع سوری با اشاره به تسلط کامل ارتش سوری بر منطقه تلول الصفا و اطراف آن در حومه جنوب شرقی دمشق و غلبه بر داعش در این منطقه اعلام کردند: نیرو‌های ارتش سوریه در حال پاکسازی منطقه و خنثی کردن بمب‌های کارگذاشته شده از سوی تکفیری‌ها در این منطقه هستند.

از سوی دیگر نیرو‌های ارتش سوریه یورش گروه‌های تروریستی از اطراف شهرک تل الصخر به سوی مواضع ارتش سوریه در حماه را دفع کرد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

خبر دیگر اینکه بر اثر انفجار موتورسیکلت بمبگذاری شده در حلب ۵ غیرنظامی زخمی شدند.

این در حالی است که منابع سوری فاش کردند: ستونی از نیرو‌های وابسته به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس اخیرا به خطوط تماس میان نیرو‌های سوریه دموکراتیک و داعش در حومه دیرالزور رسیده اند.

همزمان منابع سوری اعلام کردند که گروه موسوم به تجمع الشرقیه شهر عفرین در حومه شمال غربی حلب را پس از محاصره مواضعش از سوی نیرو‌های ویژه ترکیه و گروه‌های ارتش آزاد مورد حمایت ترکیه ترک کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها