عبدالملک الحوثی: در کنار مقاومت فلسطین هستیم

کد خبر: 895209

رهبر انصارالله یمن طی سخنانی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلامی بر حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مخالفت با تحرکات عادی سازی روابط با تل آویو تاکید کرد.

عبدالملک الحوثی: در کنار مقاومت فلسطین هستیم

خبرگزاری مهر: به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام گفت: ما به امت اسلامی به مناسبت سالروز ولادت خاتم پیامبران و سید المرسلین تبریک می‌گوییم.

وی ضمن تاکید بر صبری که منجر به پیروزی می‌شود از مردم این کشور خواست که به مقابله با طرح‌های ائتلاف سعودی-امریکایی-اماراتی ضد یمن برخیزند.

عبدالملک الحوثی گفت: خیر، پیروزی و ظفر عاقبت صبر بر رنج هها در راه خدا و آزادی از سیطره طاغوت و استکبار است.

رهبر انصارالله یمن افزود: ما بر حق خود برای دفاع از خودمان و کشورمان در مقابله با متجاوزان تاکید داریم. ما بر پایبندی ملت ما در موضوع بزرگ امت (فلسطین) و محکومیت هر گونه تلاش برای عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) تاکید داریم.

عبدالملک الحوثی ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط برخی رژیم‌ها با رژیم صهیونیستی و ائتلا با تل آویو، بیان کرد: ما مجددا حمایت خود را از گروه‌های مقاومت فلسطین و ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما از ملت مان می‌خواهیم که همبستگی اجتماعی داشته و به یاری فقرا و نیازمندان بشتابند. از مقامات رسمی می‌خواهم که در راستای تحقق خواسته‌های ملت حرکت کنند.

رهبر انصارالله یمن گفت: راه نفاق سبب می‌شود که همه توان و ثروت‌های امت اسلامی در راستای تقویت سیطره آمریکا و نفوذ آن در سطح جهان باشد.

عبدالملک الحوثی خطاب به جوانان یمن بیان کرد: شما سرمایه‌های امت هستید و دشمن ایمان و بصیرت و شرف و اخلاق شما را نشانه گرفته است همانگونه که با سلاح و موشک شما را هدف قرار می‌دهد. به هویت خود پایبند باشید و به فرهنگ قرآن کریم چنگ زنید.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: مرحله‌ای که در مقابله با متجاوزان در آن به سر می‌بریم مرحله‌ای مهم و سرنوشت ساز است. ما با دشمن ظالمی روبرو هستیم که کرامت و هویت ما را نشانه رفته است. ملت یمن بر حق دفاع از خود و سرزمین اش در برابر ائتلاف امریکایی-سعودی پایبند است و بر حق خود در آزادی و استقلال بر اساس هویت ایمانی اصرار دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها