اعتراضات مردمی در بحرین همزمان با برگزاری انتخابات

کد خبر: 896513

همزمان با برگزاری انتخابات پارلمانی و شورای شهر بحرین، برخی نقاط این کشور شاهد اعتراضات مردمی است.

اعتراضات مردمی در بحرین همزمان با برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: صبح امروز شنبه انتخابات پارلمانی و شورای شهر بحرین آغاز شد در حالیکه معارضان این کشور از جمله جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» این انتخابات را تحریم کرده‌اند.

برخی نقاط بحرین از جمله شهرک الدیر، جزیره ستره، النویدرات، کرانه، ابوصیبع، الشاخوره، کرزکان و معامیر شاهد برگزاری اعتراضات مردمی است.

طبق گزارش شبکه ۱۴ فوریه، مردم انقلابی دو شهرک ابوصیبع و الشاخوره با آتش زدن لاستیک‌های خودرو‌ها اعتراض خود به برگزاری «انتخابات صوری» را اعلام کردند.

ساکنان مناطق مذکور همچنان با امضا کردن طومار مردمی، مخالفت خود با برگزاری این انتخابات را اعلام و بر حق خود برای انتخاب «شورای موسسان» جهت تعیین سرنوشت خود تأکید کردند.

نیرو‌های امنیتی بحرین نیز با هدف ممانعت از هر گونه حرکت‌های مردمی در اعتراض به انتخابات، به شهرک المعامیر یورش بردند.

اعتراضات مردمی در بحرین همزمان با برگزاری انتخابات

جمعی از ساکنان این شهر نیز به خیابان‌ها آمدند تا حمایت خود از امضای طومار مردمی و مخالفت با مشارکت در «انتخابات صوری» را اعلام کنند.

اهالی منطقه «کرانه» نیز در بیانیه‌ای بر تحریم انتخابات تأکید کرده و گفتند که با موضع علماء مبنی بر عدم یاری ظالم و حمایت از مظلومین و ستمدیدگان موافق بوده و تحریم این انتخابات صوری را اعلام می‌کنیم.

اهالی منطقه «بوری» نیز مخالفت خود با برگزاری آنچه «نمایش کُمدی انتخابات» خواندند، اعلام کرده و گفتند که به تهدیدات دولت نیز اعتنایی ندارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها