رژیم صهیونیستی ۲ فروند جنگنده اف-۳۵ جدید دریافت کرد

کد خبر: 896870

با تحویل شدن ۲ فرونده جنگنده اف-۳۵ جدید به رژیم صهیونیستی، جمعیت ناوگان این جنگنده‌ها در فلسطین اشغالی به ۱۴ فروند رسید.

رژیم صهیونیستی ۲ فروند جنگنده اف-۳۵ جدید دریافت کرد

خبرگزاری فارس: در ادامه حمایت‌های همه‌جانبه ایالات متحده از رژیم صهیونیستی، تل‌آویو دو فروند جنگنده جدید F-۳۵ از شرکت «لاکهید مارتین» تحویل گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز یکشنبه دو فروند دیگر از این جنگنده‌های پیشرفته و رادارگریز را دریافت کرده و بدین ترتیب جمعیت ناوگان F-۳۵ تل‌آویو به ۱۴ فروند رسید.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» جنگنده‌های جدید در پایگاه هوایی «نِواتیم» واقع در جنوب شرقی شهر «بئر السبع» مستقر شده و به اسکادران دیگر جنگنده‌های F-۳۵ موسوم به «عقاب طلایی» پیوستند.

این جنگنده‌ها هفته گذشته از ایالات متحده برخواسته بودند، اما به دلیل وضعیت آب‌وهوایی نامناسب، ورود آن‌ها به فلسطین اشغالی با تاخیر مواجه شده بود.

روند تحویل جنگنده‌های آمریکایی F-۳۵ به رژیم صهیونیستی از دسامبر سال ۲۰۱۶ آغاز شد. این هواپیما‌های جنگی از یک سال بعد در نیروی هوایی این رژیم عملیاتی شدند.

تل‌آویو فعلا برای تحویل گرفتن ۵۰ فروند از این جنگنده‌های نسل جدید با واشنگتن توافق کرده که به تدریج تا سال ۲۰۲۴ کامل می‌شود. ارزش هر فروند از این جنگنده‌ها یکصد میلیون دلار تخمین زده شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها