کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عربستان

کد خبر: 897720

رسانه‌های یمنی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عربستان در پی حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نزدیکی عسیر خبر دادند.

کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عربستان

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ارتش سعودی در غرب مجازه در نزدیکی عسیر را هدف حملات خود قرار دادند که شماری از مزدوران در پی این حملات کشته و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات مزدروان ارتش سعودی برای پیشروی در نزدیکی کوه "قیس" در جیزان را در هم شکستند.

یک منبع نظامی گفت که در پی این عملیات دفاعی نیرو‌های یمنی شماری از مزدوران ارتش سعودی کشته و زخمی شدند و این در حالی است که مزدوران از پشتیبانی جنگنده‌ها، بالگرد‌ها و پهپاد‌های ائتلاف متجاوز سعودی برخوردار بودند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه "القد" در بخش مرزی "رازح" در استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

از سوی دیگر منازل و مزارع شهروندان یمنی در بخش باقِم در صعده هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای متجاوزان سعودی قرار گرفت.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها