شهادت ۲۴ فلسطینی در ماه نوامبر

کد خبر: 899268

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه آغاز فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به سی و یکمین سالگرد تاسیس خود را اعلام کرد.

شهادت ۲۴ فلسطینی در ماه نوامبر

خبرگزاری تسنیم: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) فعالیت‌های خود برای بزرگداشت سی و یکمین سالگرد تشکیل این جنبش در نوار غزه را آغاز کرد.

آغاز این فعالیت‌ها در یک کنفرانس مطبوعاتی در مقابل منزل شهید احمد یاسین منزل بنیانگذار جنبش حماس در محله " الصبر" واقع در جنوب نوار غزه صورت گرفت.

أسامه المزینی از رهبران حماس اعلام کرد: فعالیت‌های مختلف و پیاپی برای آمادگی جشن بزرگ ملی که قرار است روز یکشنبه شانزدهم دسامبر در میدان الکتیبه الخضراء در غرب شهر غزه برگزار شود، آغاز شد. ‎

المزینی یاد آور شد: امسال جشنواره بزرگداشت سالگرد تاسیس جنبش حماس در نوار غزه با شعار "مقاومت پیروز است و محاصره شکست می‌خورد" برگزار می‌شود، مراسم امسال پس از سال‌ها عزت برگزار می‌شود که جنبش حماس طی سی و یک سال جهاد، فداکاری، صبر و پایداری رقم زد. ‎

بیشتر بخوانید

پایه و اساس آشتی فلسطینی از نگاه حماس/ تحرکات نژادپرستانه شهرک‌نشینان صهیونیست

حماس: راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق تمام اهداف ادامه خواهد یافت

جزئیات سفر هیئت پارلمانی حماس به آفریقای جنوبی

به گفته وی، شکل گیری حماس در واقع تشدید و افزایش مقاومت در رویارویی با دشمن اشغالگر صهیونیستی است، که آخرین آن، پیروزی مقاومت در عملیات لبه شمشیر بود که همچنان پیامد‌ها و ضربه‌های سیاسی آن بر رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

شهادت ۲۴ شهروند فلسطینی در ماه گذشته میلادی

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، اداره روابط بین الملل سازمان آزدیبخش فلسطین در گزارش خود با اشاره به نقض حقوق ملت فلسطین از سوی اشغالگران اسرائیلی و تجاوزات آن‌ها به ملت و اموال آن‌ها اعلام کرد در ماه گذشته میلادی، ۲۴ شهروند فلسطینی شهید و ۲۳۲ نفر دیگر زخمی شدند که چالش آشکار و هدفمند تمام قوانین بین المللی و انسانی از سوی مقامات رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست به شمار می‌رود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها