جنگنده‌های سعودی بار دیگر صعده را بمباران کردند

کد خبر: 899328

منابع یمنی از انتقال شماری از مجروحان به عمان برای مداوا، ورود نماینده سازمان ملل در امور یمن به صنعاء و ادامه شکست‌های ائتلاف سعودی اماراتی خبر دادند.

جنگنده‌های سعودی بار دیگر صعده را بمباران کردند

خبرگزاری تسنیم: شبکه الجزیره گزارش داد: هواپیمای حامل مجروحان یمنی (مجروحان ارتش و کمیته‌های مردمی)، فرودگاه صنعاء را به سوی مسقط پایتخت عمان ترک کرد.

الجزیره همچنین گزارش داد مارتین گریفیث نماینده سازمان ملل در امور یمن، امروز وارد صنعا شد تا هیئت یمنی را با خود به سوئد ببرد تا در نشست مربوط به یمن شرکت کنند..

کشته شدن شماری از مزدوران سعودی در نجران

در صحنه میدانی، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی، مانع پیشروی مزدوران ارتش سعودی در جبهه نجران شدند. یک منبع نظامی یمنی به المسیره گفت: شماری از مزدوران سعودی در جریان شکست پیشروی‌شان به سمت مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در مناطق هم مرز گذرگاه الخضراء کشته شدند.

نظام سعودی همچنان مزدوران محلی و خارجی را به نوار مرزی خود با یمن گسیل می‌دارد تا از آن‌ها به عنوان سپر انسانی برای ارتش خود استفاده کند که در رویارویی با ارتش و کمیته‌های مردمی در هر نقطه از اراضی خود متحمل شکست‌های سنگینی شده است.

خبر دیگر اینکه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تجمعات و مواضع متجاوزان و مزدوران را در ساحل غربی با توپخانه هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از آن‌ها منجر شد.

شبکه المسیره همچنین از کشته شدن ۱۰ مزدور ائتلاف سعودی امارات در جبهه البیضاء‌خبر داد.

دومین جنایت سعودی در صعده طی ساعات اخیر

جنگنده‌های رژیم سعودی و امارات همچنان به بماباران مناطق مختلف یمن ادامه می‌دهند. بر اساس گزارش المسیره، جنگنده‌های متجاوزان امشب بخش باقم در نقطه مرزی استان صعده با عربستان را بمباران کردند که در نتیجه آن یک شهروند شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

ساعاتی پیش هم در حمله جنگنده‌های سعودی به بخش کتاف در استان صعده، یک خودروی غیرنظامی هدف قرار گرفت که به شهادت چهار غیرنظامی و زخمی شدن ۹ نفر دیگر منجر شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها