درخواست وزرای اسرائیلی از آمریکا

کد خبر: 906178

پس از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر ارتباطات و اطلاعات این رژیم نیز از رئیس جمهور آمریکا خواستند برای جبران عقب‌نشینی نیروهایش از سوریه، "حاکمیت" این رژیم بر جولان اشغالی را به رسمیت بشناسد.

درخواست وزرای اسرائیلی از آمریکا

خبرگزاری ایسنا: یسرائیل کاتس، وزیر ارتباطات و امور اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که از اعضای حزب لیکود، حزب حاکم در اراضی اشغالی به ریاست بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر این رژیم) است، در گفتگو با روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" گفت: در پی تصمیم اخیر دولت آمریکا برای خارج کردن نیروهایش از سوریه، اکنون زمان مناسبی برای آن است که واشنگتن اقدامی در راستای تقویت سیاسی و امنیتی اسرائیل انجام دهد که آن هم "به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی" است.

کاتس در پاسخ به سوالی گفت: در حالی که تصمیم آمریکا به منزله تضعیف اسرائیل در برابر روسیه، ایران و سوریه است، به رسمیت شناختن ارتفاعات جولان پیامی معکوسی را منتقل خواهد کرد و آن پیام قدرت است چه در موضوع تقویت پیمان آمریکا و اسرائیل و چه در رابطه با جایگاه اسرائیل در منطقه.

وزیر ارتباطات و امور اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که از افراطی‌های بزرگ دولت نتانیاهو است، در پایان گفت: ما نمی‌خواهیم سربازان آمریکایی از ما دفاع کنند، اما می‌خواهیم این اقدام پیامی بر خلاف اقدام واشنگتن که حرکتی تضعیف کننده بود، داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها