آزار جنسی صد‌ها نفر بدست نیرو‌های پلیس انگلیس!

کد خبر: 907014

تحقیقات اخیر نشان داده است که در طول شش سال گذشته در انگلیس صد‌ها نفر از سوی نیرو‌های پلیس مرد این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

آزار جنسی صد‌ها نفر بدست نیرو‌های پلیس انگلیس!

باشگاه خبرنگاران جوان: تحقیقات اخیر نشان داده است که در طول شش سال گذشته در انگلیس صد‌ها نفر از سوی نیرو‌های پلیس مرد این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

به نقل از روزنامه گاردین، صد‌ها نفر در انگلیس اعلام کرده اند که در شش سال گذشته از سوی نیرو‌های پلیس مرد این کشور مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند. به همین دلیل بسیاری از افسران ارشد خواستار ریشه کن شدن این رفتار‌های غیرقابل قبول شده اند.

تحقیقات اخیر گاردین نشان داده است که بیش از نیمی از نیرو‌های پلیس انگلیس حدود ۴۵۰ مورد شکایت از سوی کارمندان و مردم در ارتباط با آزار و اذیت جنسی دریافت کرده‌اند. در این شکایت‌ها اتهاماتی علیه کارآگاهان و بازرسان پلیس هم دیده می‌شود. با این حال بخش اندکی از این پرونده‌ها به اخراج افراد منجر شده و در بیشتر موارد شخص استعفا داده و یا بازنشسته شده است.

به نوشته گاردین، آمار اصلی آزار و اذیت‌های جنسی از سوی نیرو‌های پلیس بسیار بیشتر از این تعداد است. از ۴۳ افسر پلیس فقط ۲۸ نفر آن‌ها جزئیاتی را درباره این پرونده‌ها ارائه کرده اند. بسیاری از آن‌ها هم مدعی شده اند که نمی‌توانند جزئیاتی در این خصوص ارائه دهند.

«جولیان ویلیامز»، رئیس بخش اخلاق حرفه‌ای در شورای پلیس ملی اعلام کرد که این آزار و اذیت‌های جنسی در انگلیس باید ریشه کن شود؛ زیرا این رفتار‌ها فاقد استاندارد‌های مرتبط با اخلاق است.

یک افسر پلیس زن که نخواست نامش فاش شود، گفت: بیشتر افسران پلیس زن یک آزار جنسی را تجربه کرده اند و ما درباره طیف گسترده‌ای از این مسائل صحبت می‌کنیم از اظهارات ناپسند گرفته تا مسائل جنسیتی. همه این‌ها مشکلاتی هستند که در این حوزه کاری ناپدید نمی‌شوند و من هم دلیل آن را نمی‌دانم.

پروفسور جنیفر براون، عضو مرکز جرم شناسی مدرسه اقتصاد لندن اعلام کرد که این یک «مشکل پنهان» در میان نیرو‌های پلیس انگلیس است.

یک افسر دیگر گفت: اینگونه رفتار‌ها در دنیای کاری مدرن هیچ جایگاهی ندارند. مردم و کارمندان هرگز نباید در هنگام ارتباط با نیرو‌های پلیس احساس ترس کنند.

وی همچنین اعلام کرد که تحقیقات انجام شده بر روی ۱۸۰۰ کارمند پلیس در انگلیس، ولز و اسکاتلند نشان داده است که نیمی از آن‌ها در محیط کار به جوک‌های غیراخلاقی گوش داده‌اند و از هر ۵ نفر یک نفر، یک متن یا ایمیل غیراخلاقی از همکار خود دریافت کرده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها