۱۲ سال است جرأت نکرده‌ایم علیه حزب‌الله اقدامی انجام دهیم

کد خبر: 907374

مقامات و تحلیلگران رژیم صهیونیستی به ناکامی این رژیم در جلوگیری از تقویت توانایی‌های حزب‌الله لبنان اذعان می‌کنند.

۱۲ سال است جرأت نکرده‌ایم علیه حزب‌الله اقدامی انجام دهیم

باشگاه خبرنگاران جوان: مقامات و تحلیلگران رژیم صهیونیستی به ناکامی این رژیم در جلوگیری از تقویت توانایی‌های حزب‌الله لبنان اذعان می‌کنند.

شبکه تلویزیونی المیادین با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مانند عادت همیشگی خود، هر زمان که قرار است در انتخابات شرکت کند، از بهانه امنیتی استفاده می‌کند تا محبوبیت خود را افزایش دهد. نتانیاهو به همین علت، تهدید کردن دیگر طرف‌ها را بار دیگر در دستور کار خود قرار دارد و این بار حزب الله را هم تهدید کرد. پیش از تهدیدات نتانیاهو، نفتالی بنت، عضو کابینه امنیتی اسرائیل گفته بود این رژیم با نادیده گرفتن حزب الله به آن اجازه داد به اصلی‌ترین تهدید برای آن تبدیل شود.

سخنان نفتالی بنت مطابق ارزیابی مرکز گزارش‌های اطلاعاتی اسرائیل درباره افزایش قدرت حزب الله است که هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که جنگ احتمالی آتی با این جنبش به هیچ وجه آسان نخواهد بود. ارزیابی این مرکز نشان می‌دهد حزب الله صد و سی هزار فروند موشک و ده‌ها موشک دقیق در اختیار دارد. حزب الله همچنین تانک، یگان‌های ویژه، یگان توپخانه و سکو‌های شلیک موشک با برد دویست کیلومتر دارد.

عاموس یادلین، رئیس مرکز تحقیقات امنیت رژیم صهیونیستی، در گفتگو با کانال سیزده تلویزیون این رژیم، اعلام کرد: «شمال اصلی‌ترین تهدید برای ماست. هر کاری که حماس می‌تواند صورت دهد، حزب الله نه فقط ده‌ها برابر بلکه صد‌ها برابر می‌تواند انجام دهد».

در ادامه این گزارش آمده است: در حالی که اسرائیلی‌ها تاکید دارند در جلوگیری از تقویت قدرت حزب الله ناکام ماندند، به نظر می‌رسد جنجال تبلیغاتی که نتانیاهو تلاش می‌کند درباره تونل‌های حزب الله در شمال فلسطین اشغالی به راه بیاندازد و آن را بزرگنمایی کند، بیانگر واقعیت‌ها نباشد.

یوسی یهوشع، تحلیلگر امور نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت در این باره اذعان کرد: «ما تونل‌ها را از طرف اسرائیل منفجر می‌کنیم. دوازده سال می‌گذرد و در این مدت جرات نکرده ایم اقدامی علیه حزب الله در لبنان انجام دهیم و جرات نخواهیم کرد یک حمله هم در لبنان داشته باشیم».

گزارشگر شبکه المیادین در ادامه می‌افزاید: منابع اسرائیلی فاش کرده‌اند ارتش رژیم صهیونیستی برای بزرگنمایی اهمیت عملیات کشف تونل‌ها و پیچیده جلوه دادن آن، تلاش می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها