محاکمه زن آلمانی داعشی به جرم قتل فجیع یک کودک پنج ساله

کد خبر: 907688

یک زن آلمانی عضو گروه تروریستی داعش به مشارکت در قتل یک دختربچه پنج ساله متهم شد.

محاکمه زن آلمانی داعشی به جرم قتل فجیع یک کودک پنج ساله

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک زن آلمانی عضو گروه تروریستی داعش به مشارکت در قتل یک دختربچه پنج ساله متهم شد.

بر این اساس، یک زن آلمانی عضو داعش عراق، متهم است اجازه داده است یک دختر بچه که به عنوان برده خریداری شده بود، جان خود را از دست بدهد. دستگاه قضایی فدرال آلمان اعلام کرد این زن به اتهام جنایت جنگی تحت پیگرد قرار گرفته است.

جنیفر و. ۲۷ ساله در سپتامبر سال ۲۰۱۴ به داعش در عراق پیوست و به گفته دستگاه قضایی آلمان به سرعت در این گروه ارتقاء پیدا کرد. وی در ابتدا از ژوئن تا سپتامبر سال ۲۰۱۵ یکی از اعضای پلیس اخلاقی داعش در فلوجه و موصل بود. این نیرو‌ها به ویژه بر پایبندی زنان به قوانین تعیین شده از سوی داعش در مورد پوشش نظارت می‌کرد.

وی در تابستان سال ۲۰۱۵ به همراه همسرش یک دختر بچه پنج ساله را به عنوان برده خریداری کرد. به گفته بازپرس، این دختر بچه بیمار شد و تشک خود را کثیف کرد. همسر این زن آلمانی برای تنبیه دختربچه وی را در گرما زنجیر کرد و اجازه داد کودک بر اثر تشنگی بمیرد. این زن نیز برای آزادی کودک هیچ تلاشی انجام نداد.

این زن در ژانویه سال ۲۰۱۶ در آنکارا در زمان خروج از سفارت آلمان دستگیر شد. وی به آلمان بازگردانده شد و در تابستان سال ۲۰۱۸ بار دیگر تلاش کرد به سوریه بازگردد که در نهایت در ۲۹ ژوئن دستگیر و زندانی شد. زمان محاکمه وی که طی آن برای وی تقاضای حبس ابد خواهد شد هنوز مشخص نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها