دبیرکل جهاد رابطه این جنبش با ایران را تاریخی خواند

کد خبر: 908695

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاریخی خواندن رابطه این جنبش با جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از ملت ایران به خاطر حمایت از مقاومت در فلسطین و لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دبیرکل جهاد رابطه این جنبش با ایران را تاریخی خواند

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با پایگاه خبری العهد درباره اهداف سفرش به ایران تصریح کرد: با توجه به ماهیت رابطه بین جمهوری اسلامی ایران و جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ملت فلسطین، ما به این سفر طبیعی نگاه می کنیم. این سفر تاکیدی بر این ائتلاف و رابطه تاریخی است.

وی افزود: هیچ تغییری در این رابطه در طول زمان رخ نداده است. این سفر برای تقویت روابط و بحث و گفت وگو درباره دغدغه های ملت فلسطین و چالش های پیش روی منطقه و به خاطر اهمیت ایران و جایگاه منطقه ای و بین المللی آن و نقش بزرگ سیاسی این کشور در منطقه به عنوان حامی و پشتیبان ملت فلسطین است.

زیاد النخاله تصریح کرد: مواضع مسئولان جمهوری اسلامی یاران همواره در حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین بوده است و آنها به گونه ای در کنار ما ایستاده اند که هیچ مسئول دیگری در منطقه نایستاده است، لذا می بینیم که همواره فلسطین و دغدغه های ملت فلسطین در پرونده های آنها جای دارد و ما از آنها به خاطر این تلاش بزرگ تشکر و تقدیر می کنیم و همچنین از ملت ایران که از مقاومت در فلسطین و لبنان حمایت و پاسداری می کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها