پیشگویی‌های نوستراداموس برای سال نو میلادی!

کد خبر: 910144

با آغاز سال جدید، موجی از پیشگویی‌ها برای سال ۲۰۱۹ میلادی به راه افتاد که از بارزترین آن‌ها به ستاره شناس معروف فرانسوی نوستراداموس تعلّق دارد.

پیشگویی‌های نوستراداموس برای سال نو میلادی!

تابناک با تو: بنا بر این گزارش، نوستراداموس روی کار آمدن هیتلر و حوادث یازدهم سپتامبر و... را پیشگویی کرده بود. او در کتابش خبر‌های خوشی از سال ۲۰۱۹ میلادی نداده است بلکه بسیار هم ترسناک است. براساس پیشگویی‌های او جنگ جهانی سوم در این سال آغاز می‌شود و این اوضاع و احوال نابسامان تا سال ۲۰۴۶ ادامه خواهد یافت.

در کتاب پیشگویی‌ها که در سال ۱۵۵۵ میلادی منتشر شده، ستاره شناس فرانسوی گفته که سال ۲۰۱۹ آغازی بر پایان جهان و شروع جنگ جهانی است که سه دهه طول خواهد کشید. اروپا سیل‌های سنگینی را شاهد خواهد بود و زلزله‌های فاجعه باری در بین کالیفرنیا و جزیره ونکوور کانادا رخ خواهد داد!

با این حال سران جهان برای بهبود آب و هوای کره زمین گِرد هم می‌آیند و دانشمندان برای توسعه فناوری‌هایی که زندگی را بهتر از قبل می‌کند، تلاش خواهند کرد.

در کتاب (پیشگویی ها) Les Propheties بیش از هزار شعر چهار خطی سروده شده توسط نوستراداموس وجود دارد که گفته می‌شود پیش بینی‌های این شخص در این شعر‌ها پنهان شده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها