بالگرد‌های عراقی مخفیگاه‌های داعشی‌ها در دیالی را درهم کوبیدند

کد خبر: 910382

منابع عراقی از انهدام ۹ مخفیگاه تکفیری‌ها در استان دیالی، کشف مقادیری نیترات آمونیاک و بازداشت تعدادی از تروریست‌ها در سامراء و ناکام ماندن حمله با خودرو بمبگذاری شده در الانبار خبر دادند.

بالگرد‌های عراقی مخفیگاه‌های داعشی‌ها در دیالی را درهم کوبیدند

خبرگزاری مهر: به نقل از النهرین، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از نابودی ۹ مخفیگاه و ۴ خودرو وابسته به داعشی‌ها در استان دیالی خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ بالگرد‌های عراقی موفق به انهدام ۹ مخفیگاه تروریست‌ها و ۴ خودرو متعلق به تکفیری‌ها در استان دیالی شدند. همچنین ۴ موتور سیکلت، ژنراتور برق و شبکه تونلی و برخی تجهیزات داعشی‌ها نیز منهدم شد.

این مرکز همچنین از کشف مقادیری نیترات آمونیاک و نیز بازداشت تعدادی از تروریست‌ها در سامراء خبر داد.

خبر دیگر اینکه منابع عراقی از خنثی سازی حمله به نیرو‌های امنیتی این کشور در هیت در استان الانبار با خودرو بمبگذاری شده خبر دادند و اعلام کردند: نیرو‌های امنیتی عراق، خودرو بمبگذاری شده‌ای که تروریست‌ها قصد ورود آن به هیت را داشتند رصد کردند که پس از این اقدام نیرو‌های عراقی، تروریست‌ها مجبور به گذاشتن این خودرو بمبگذاری شده در جزیره الشامیه از توابع منطقه هیت در الانبار شدند و نتوانستند آنرا به داخل شهر انتقال دهند، زیرا همه ورودی‌ها از سوی نیرو‌های عراقی بسته شدند و به این ترتیب این اقدام تروریستی ناکام ماند و خودرو بمبگذاری مذکور از سوی نیرو‌های عراقی منفجر شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها