تهدید حزب راست‌گرای آلمانی به تلاش برای خروج از اتحادیه اروپا

کد خبر: 910409

حزب آلترناتیو برای آلمان تهدید کرد که اگر اتحادیه اروپا در مخالفت با اسلامی شدن اروپا اقدام نکند، پیگیر خروج آلمان از اتحادیه اروپا در طرح موسوم به دگزیت خواهد بود.

تهدید حزب راست‌گرای آلمانی به تلاش برای خروج از اتحادیه اروپا

خبرگزاری فارس: حزب آلترناتیو برای آلمان (AfD) مهمترین حزب راست‌گرای این کشور تهدید کرد که خروج آلمان از اتحادیه اروپا را پیگیری خواهد کرد.

بنابر گزارش شبکه خبری «راشاتودی»، این حزب اعلام کرد که اگر اتحادیه اروپا حق ملی این حزب را به رسمیت نشناسد و اقدامی در جهت مقابله با اسلامی شدن اروپا در طول پنج سال آینده صورت ندهد در این صورت این حزب در راستای خروج آلمان از اتحادیه اروپا موسوم به دگزیت «Dexit» اقدام می‌کند.

این حزب در آخرین نسخه از برنامه‌های خود که برای انتخابات پارلمانی اروپا آمده کرده، اعلام کرده است: «جامعه اروپایی باعث شده که ساختاری غیردموکراتیک شکل بگیرد. طبقات سیاسی اروپایی در این ساختار حضور دارند و بروکراسی غیرشفاف و غیر قابل کنترل این ساختار را طراحی کرده‌اند.»

حزب آلمانی همچنین گفته که اتحادیه اروپا در راستای منافع خاص کشورهایی خاص و لابی‌های فریبکاری اداره می‌‌شود.

در بخش دیگری از برنامه‌های حزبی آلترناتیو برای آلمان آمده است: «اگر اصلاحات در طول پنج سال اجرایی نشود و یا اینکه شکست بخورد در این صورت ما قصد داریم تا خروج آلمان از اتحادیه اروپا را پیگیری کنیم یا اینکه در پی انحلال اتحادیه اروپا و تشکیل جامعه جدید اقتصادی و جامعه‌ای که تمایل داریم، خواهیم بود.»

حزب آلترناتیو برای آلمان سیاست‌های سختگیرانه در زمینه پذیرش پناهجویان و ورود مسلمانان به آلمان دارد. در پی کسب شماری از کرسی‌های پارلمان به وسیله اعضای این حزب، نگرانی‌ها از پیگیری سیاست‌های افراط‌گرایانه تشدید شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها